Cadillac CT4-V Blackwing Track Edition تیز شد، سفارش در ماه آگوست آغاز می شود

کادیلاک قبلا گفته بود که مدل‌های CT4-V Blackwing Track Edition در ماه جولای عرضه خواهند شد. اگر مایل به خرید هستید، سفارش در 1 آگوست 2022 باز می شود. با این حال، انتظار نداشته باشید خطوط رزرو خالی باشند. به یاد داشته باشید که رزرو اولیه برای سدان های معمولی CT4-V و CT5-V بلک وینگ پس از عرضه در سال گذشته در عرض چند دقیقه تکمیل شد.

اگرچه به صراحت ذکر نشده است، اما می‌توانیم انتظار تغییرات مکانیکی در مدل‌های Track Edition را با توجه به عملکرد محوری آن‌ها داشته باشیم. با این حال، این تایید نشده است، بنابراین اجازه دهید نفس خود را برای آن حبس نکنیم. چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، در دسترس بودن محدود آنهاست که در حال حاضر هنوز فاش نشده است.



منبع در همین حال، پیست Sebring – جایی که ماشین مسابقه‌ای کادیلاک DPi-VR در مسابقات 12 ساعته در سال‌های 2019، 2021 و 2022 پیروزی‌های کلی را کسب کرد – به عنوان یک طرح کلی بر روی حداقل یکی از شیشه‌های گوشه عقب نشان داده شده است.

برخلاف ویدیوی تیزر قبلی که جزئیات بیشتری از CT4-V Blackwing Track Edition را نشان می‌داد، آخرین آن فقط با یک عکس همراه بود. با این حال، کادیلاک در پست رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد که مدل‌های نسخه ویژه با بسته‌های داخلی منحصربه‌فرد عرضه می‌شوند، البته هنوز جزئیاتی اعلام نشده است.

از آنچه تاکنون جمع آوری کرده ایم، CT4-V Blackwing Track Edition با جزئیات بیرونی خاصی عرضه خواهد شد که آن را از Blackwings معمولی متمایز می کند. این اسپلیتر جلویی با روکش فیبر کربنی و مارک IMSA دارد، در حالی که رکاب‌های جانبی و کاپوت دارای خطوطی در طرح‌های رنگی کادیلاک سری V هستند. نسخه سفید نیز با درپوش آینه قرمز تیره عرضه می شود.

کادیلاک در ژوئیه امسال مدل‌های ویژه Track Edition CT4-V Blackwing را معرفی می‌کند و آخرین تیزر جزئیات بیشتری را قبل از معرفی خود اضافه می‌کند. مهمتر از آن، خودروساز تاریخ دقیق باز شدن سفارش را اعلام کرده است.