تصاویر جاسوسی کلاس CLE مرسدس بنز کوپه با پیشرانه پلاگین را نشان می دهد

مرسدس بنز در حال کار بر روی مدل جدیدی است که قرار است جایگزین کلاس C و E کوپه و کانورتیبل شود. ما انتظار داریم که شرکت آن را CLE بنامد و عکاسان جاسوسی ما از وسایل نقلیه آزمایشی استتار شده بیرون و اطراف عکس می‌گیرند. جدیدترین عکس‌های جاسوسی یک نوع هیبریدی پلاگین را به تصویر می‌کشد که تریم AMG داغ‌تر نیست.

10 عکس ها

این خودروساز زمان معرفی مدل جدید را اعلام کرده است. مرسدس آن را در فرم های کوپه و کانورتیبل عرضه خواهد کرد و این شرکت می تواند راه اندازی را سرگردان کند و نسخه های معمولی CLE را قبل از انواع AMG نشان دهد. مرسدس چند هفته تا پایان سال 2022 فرصت دارد اگر امیدوار است این مدل را در سال جاری معرفی کند. اگر این اتفاق نیفتد، ما انتظار داریم در اوایل سال 2023 اولین بازی را آغاز کنیم.



منبع

جزئیات پیشرانه CLE همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما احتمالاً آنها را از کلاس C قرض می گیرد زیرا این دو خودرو بر روی یک پلت فرم MRA-2 سوار می شوند. C 300e یک موتور 2.0 لیتری توربو را با یک موتور الکتریکی و باتری جفت می کند تا 309 اسب بخار قدرت (230 کیلووات) و 405 پوند فوت (550 نیوتن متر) گشتاور تولید کند. این سدان در 6.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت 62 مایل در ساعت می‌رسد. جالب خواهد بود که ببینیم آیا این همان پیشرانه ای است که مرسدس بنز برای استفاده در CLE انتخاب می کند.

عکس‌های جاسوسی از ماه سپتامبر، کابین را که حاوی چند شگفتی بود، به تصویر کشید. در حالی که مرسدس سعی داشت آن را زیر یک پوشش پارچه ای پنهان کند، عکس ها دسته ابزار دیجیتالی خودرو را در پشت فرمان و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی زاویه دار آن در زیر دریچه های HVAC روی داشبورد نشان دادند. شبیه دیگر فضاهای داخلی مدرن مرسدس است.

عکس‌ها یک وسیله نقلیه آشنا را نشان می‌دهند که از سپر به سپر با استتار پوشیده شده است. پوشش‌های فریبنده جزئیات ظاهری ظریف کوپه را پنهان می‌کنند، اما ظاهر خودرو با سایر خودروهای مرسدس، با جلوپنجره‌ی جلوپنجره‌ای که توسط چراغ‌های جلوی نازک احاطه شده است، مطابقت دارد. مرسدس به خوبی چراغ های عقب را پنهان می کند، اما بریدگی درگاه شارژ روی سپر عقب به وضوح قابل مشاهده است.