قهرمان آرمان‌شهر پاگانی را در خیابان‌های سیل‌زده دبی رانندگی می‌کند


بارندگی بی سابقه در امارات متحده عربی باعث نشد راننده یک اتوپیای پاگانی از سوار شدن این هایپرکار کمیاب به خیابان های سیل زده دبی سوار شود. یک وسیله نقلیه با ارزش بیش از 2 میلیون دلار معمولاً بخش بیشتری از زندگی خود را در یک گاراژ می گذراند. با این حال، این مورد در اینجا نیست زیرا صاحب شجاع از مقابله با حجم های بزرگ آب نمی ترسید.

در ابتدا می دیدید که راننده مردد است. خوب، چه کسی نخواهد بود؟ در نهایت، آنها تصمیم گرفتند در آب های کم عمق شنا کنند. این یک خطر برای مالک بود (ما فرض می کنیم) حاضر به گرفتن بود. بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه پیش رفته باشند، مسائلی که ممکن است منجر به تعمیرات گران قیمت شود. حتی کوچکترین تعمیر خودروی سفارشی مانند پاگانی هزینه زیادی را متحمل می شود.

اگرچه آن نیسان پاترول سفید به دلیل سیستم تعلیق بلند شده اش هیچ مشکلی در رانندگی در آب نداشت، اما نمی توانیم در مورد هایپرکار همینطور بگوییم زیرا تقریباً به جاده چسبیده است. با فاصله کم یا بدون فاصله از زمین، حتی کوچکترین نقص جاده می تواند باعث ایجاد مشکل شود. شخصی که پشت فرمان است قبل از اینکه تصمیم بگیرد به آن بچرخد، باید در ذهن خود مقداری ریاضی خشن انجام داده باشد.

مدینه فاضله حتی در شهر ثروتمند دبی، منظره نادری خواهد بود. پاگانی تنها 99 خودرو تولید می کند که همگی با موتور 6.0 لیتری AMG V-12 توئین توربو با 852 اسب بخار قدرت تولید می کنند. برخی راننده را به عنوان یک قهرمان به خاطر شجاعت کافی برای استفاده از چنین خودروی گران قیمتی در شرایطی کمتر از ایده آل می بینند. دیگران استدلال می کنند که مالک با خطر آسیب جدی به اتوپیا بی پروا بوده است.

با عدم نگرانی در مورد عواقب پرهزینه احتمالی، می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که پول برای راننده مشکلی ندارد. آب چندان عمیق به نظر نمی رسد، اما اگر من هنوز میاتای خود را داشته باشم، از آزمایش آب خودداری می کنم. به معنای واقعی کلمه.



منبع