لامبورگینی هوراکان استراتو همه‌جانبه روح آفرود را در بر می‌گیرد


فقط به این دلیل که STJ پایان هوراکان و V-10 آن را جشن می گیرد، به این معنی نیست که لامبورگینی با عرضه مشتقات آن پایان یافته است. تا زمانی که تولید اواخر امسال به پایان برسد، این ابرخودرو هنوز زمان دارد تا چندینمین نسخه ویژه خود را تولید کند. این همه زمین نامیده می شود و روح آفرود ماشین موتور وسط ماجراجویانه را در بر می گیرد.

به اندازه کافی عجیب، لامبورگینی تصمیم گرفت از هوراکان استراتو همه زمینی در هفته طراحی میلان رونمایی کند. این سوپراسپرت روی پایه در چهار رنگ استتار مختلف که توسط استودیوی Ad Personam این شرکت نوشته شده است عرضه می شود. ظاهراً طراحان برای هر یک از پایان‌ها از «برف، شن، مسیرهای غیرعادی و خاکی بودن بیابان‌های خشک» الهام گرفتند.

این چهار لیوری NEVE (برف)، SABBIA (شن)، BOSCO (مسیر سبز)، و TERRA (شن) نامگذاری شده‌اند. همه ظاهر مشکی مات برای سقف و کاپوت عقب، همراه با ریل‌های سقف و میله‌های متقاطع دارند. بله، هوراکان استراتو All-Terrain یک ابرخودروی است که از کارخانه به یک قفسه سقف مجهز شده است. این تنها مورد نیست زیرا پورشه 911 داکار نیز دارای یکی است.

بدون در نظر گرفتن رنگ‌بندی، All-Terrain دارای چرخ‌های 19 اینچی مشکی مات و قسمت پایینی تیره مات است. در داخل، لامبورگینی یک بشقاب Ad Personam، پارچه جناغی کربنی با آلکانترا و تریم کروم تیره اضافه کرده است.

اکنون برای خرید یکی از آنها دیر شده است زیرا همه 12 خودرو قبلاً برای آنها صحبت شده است. All-Terrain بخشی از کل تولید 1499 دستگاه استراتو است. از 12 خودرو، چهار خودرو (یکی از هر طرح) عازم خاورمیانه و آفریقا (EMEA) هستند. هشت مورد باقیمانده برای مشتریانی از ایالات متحده، آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و استرالیا ارسال خواهند شد.

در صورتی که لامبورگینی هوراکان ویژه دیگری را عرضه کند، این هوراکان نیز در دسترس نخواهد بود زیرا تولید باقیمانده حدود یک سال است که به فروش رسیده است. جایگزین آن در نهایت امسال عرضه می شود، اما اندازه آن به (احتمالا) تنظیم هیبریدی پلاگین V-8 کاهش می یابد.



منبع