مرسدس بنز SL 55 AMG مانند یک ماشین عضلانی در اتوبان می خواند

در حال حاضر، ما معمولاً روی حداکثر سرعت وسیله نقلیه تمرکز می‌کنیم، اما این بار، نکته اصلی صدا است. دو دلیل برای این وجود دارد که اولی فقط این است لعنتی خوب به نظر می رسد. هر کسی که میل به قدرت احتراق داخلی دارد می تواند از موسیقی این V8 قدردانی کند. خودروهای برقی بدون شک سریع هستند و صداهای جالبی از خود تولید می کنند. اما روزهایی فرا می رسد که موسیقی متن V8 مانند این کمیاب می شود. پس تا زمان ماندگاری از آن لذت ببرید.

SL 55 که برای مدل سال 2003 عرضه شد، دارای یک موتور 5.4 لیتری V8 با یک سوپرشارژر بود. در تریم استوک 493 اسب بخار قدرت داشت که یک بسیار چهره تنومند برای آن زمان همراه با یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک، می توانست در حدود 4.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و به صورت الکترونیکی به 155 مایل در ساعت محدود شد. با خاموش شدن محدود کننده سرعت، حداکثر سرعت بیش از 180 مایل در ساعت بود. اینها هنوز هم اعداد قابل توجهی هستند، بنابراین می توانید تصور کنید که 20 سال پیش چگونه بود.

روزی روزگاری مرسدس بنز SL 55 AMG سریعترین خودروی جهان با گیربکس اتوماتیک بود. این به اوایل دهه 2000 بازمی گردد و زمانی که مرسدس SLR مک لارن وارد خیابان شد، این عنوان کوتاه مدت بود. اما این ویدیو که R230 SL-Class قدیمی را در حال بلعیدن اتوبان نشان می دهد، به ما یادآوری می کند که چقدر هیولا بود.

پس بنشینید، گوش کنید و از یک مرسدس کلاس SL سالم و پرقدرت لذت ببرید. راه های بدتری برای گذراندن زمان وجود دارد.



منبع

SL 55 در این جدید برجسته شده است AutoTopNL ویدیو موجود نیست گفته می شود که این موتور از V8 خود 630 اسب بخار قدرت دارد و در حالی که تغییرات خاصی ذکر شده است، می توان تصور کرد که سیستم اگزوز ارتقا یافته نیز در ترکیب قرار دارد. این مرسدس بنز با پدال گاز کاملاً بد به نظر می رسد، و منظور ما این است زننده به بهترین شکل ممکن این کوپه لوکس در طول شتاب‌گیری‌های متعددی که در این ویدیو ساخته شده است، مانند یک ماشین عضلانی قانونی به نظر می‌رسد.

دلیل دوم این است که Merc به وضوح هرگز به حداکثر سرعت خود نمی رسد. این بخش خاص از بزرگراه بدون محدودیت مملو از ترافیک نیست، اما به نظر می‌رسد ازدحام کافی برای دور نگه داشتن سرعت مناسب وجود دارد. از بین تلاش‌های متعدد انجام شده، دومین مورد سریع‌ترین با سرعت مشخص شده کمتر از 290 کیلومتر در ساعت است. این به 180 مایل در ساعت ترجمه می شود و سرعت سنج هنوز در آن نقطه به شدت در حال بالا رفتن است.