کارما از DeLorean به دلیل سرقت مالکیت معنوی شکایت کرد


این یک بازگشت آسان برای شرکت موتور دلورین نبود. قبلاً با دو شکایت روبرو بود، یکی در سال 2015 و دیگری در سال 2017، در حالی که اعلام Alpha5 EV دختر جان دلور را بر آن داشت تا علناً ارتباط شرکت مستقر در تگزاس با DeLorean اصلی را محکوم کند. و اکنون، شکایت دیگری علیه DMC مطرح شده است – این بار از طرف سازنده خودروهای برقی مستقر در کالیفرنیا، Karma Automotive.

این شکایت فدرال که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه جنوبی تگزاس ثبت شده است، چهار کارمند سابق Karma Automotive را به سرقت اسرار تجاری و راه اندازی یک شرکت جدید متهم می کند که خودروی محبوب DeLorean را برای عصر EV تجسم خواهد کرد.

در این شکایت، جوست دی وری، مدیر عامل فعلی شرکت دلورین موتورز، آلن یوان مدیر عملیات، تروی بیتز مدیر ارشد بازاریابی و برند و نیلو هریس معاون رئیس جمهور نام برده شده است. این چهار نفر از کارکنان سابق کارما اتوموتیو بودند و به پروژه احیای DeLorean به نام “پروژه 88” منصوب شدند.

طبق این دادخواست، این چهار مدیر ظاهراً درخواست سرمایه‌گذاری کرده و یک شرکت جدید راه‌اندازی کرده‌اند، در حالی که هنوز در کارما مشغول به کار بودند. گفته می‌شود که آنها از آدرس‌های ایمیل شرکت کارما و خودروهای شرکتی هنگام انجام تجارت استفاده می‌کنند که ادعا می‌شود بین دسامبر 2020 و فوریه 2022 اتفاق افتاده است. این چهار نفر همچنین متهم به پنهان کردن اطلاعات از مدیران خودروسازی کارما برای اطمینان از شکست پروژه 88 شدند.

پس از استعفای دی وریس از کارما خودرو، این چهار مدیر شرکت DeLorean Motors Reimagined LLC را در نوامبر 2021 تأسیس کردند. با این حال، یوان، بیتز و هریس تا فوریه 2022 در کارما باقی ماندند. این چهار نفر به دلیل نقض قرارداد، نقض تعهدات امانتداری مورد شکایت قرار گرفتند. ، کلاهبرداری و دخالت ظالمانه. نقض قوانین فدرال و ایالتی توسط Karma Automotive ادعا شد.

DeLorean Motors Reimagined LLC خودروهایی را تحت نام شرکت DeLorean Motor می فروشد که امسال Alpha5 EV را عرضه کرد. این کوپه برقی آخر این هفته در پبل بیچ به نمایش عموم گذاشته خواهد شد. DMC سه مفهوم دیگر را تحت نام آلفا در ماه جولای معرفی کرد.



منبع