30 عکس ها
30 عکس ها
برخی از طرفداران مشتاق فورد برانکو هنوز منتظر تحویل SUV جدید خود هستند. این فرد خاص در آریزونا آن مشکل را ندارد. در واقع، او تصمیم گرفت یک Bronco جدید را از وسط نصف کند تا یک تریلر مطابق سفارشی برای خود بسازد دیگر برونکو. با این حال، نامه های نفرت انگیز ارسال نکنید. این پروژه پیشینه بسیار جالبی دارد که شامل تست های آفرود رویش، فورد و هاردکور است.
دارین همچنین ابزارهای زیادی دارد که در مسیرهای پیادهروی بیرون میآیند، بسیار زیاد هستند که در پشت Bronco چهار دری او جای میگیرند. بنابراین او با فورد تماس گرفت تا در مورد تهیه یک وسیله نقلیه آزمایشی محکوم به فنا برای یک پروژه تریلر منظم ببیند. او یک مدل دو در میخواست، زیرا پنلهای یک چهارم عقب تا جلوی چرخهای عقب امتداد مییابند و آن را به یک کاندید عالی برای تبدیل تریلر تبدیل میکند. فورد پاسخ داد و دیرن روی چیزی که ما معتقدیم اولین تریلر نسل شش برونکو در جهان است کار کرد.
برای شروع، اهداکننده Bronco برای این تریلر یکی است که هیچ کس نمی تواند آن را بخرد. این یک خودروی آزمایشی پیش تولید دو در بود که برای حیاط قراضه طراحی شده بود، جایی که تقریباً تمام این ماشینها به آنجا ختم میشوند. دانشمند دیوانه پشت ساخت تریلر، دارین است که برای رویش در میدان های آزمایشی فورد آریزونا کار می کند. او مدتها قبل از اینکه 6G Bronco عمومی شود، درگیر بوده است، رانندگی میکند و در حین آزمایش ماشینها را آچار میکشد. به طور خاص، او با تمام خودروهای آزمایشی به خارج از جاده می رود و یک برانکو برای خودش به عنوان وسیله نقلیه پشتیبانی دارد.
همچنین هنوز هم هاب ها و ترمزهای پشتی Bronco کارخانه ای دارد و بدنه به قاب روی پایه های لاستیکی استوک متصل می شود. این به طور قابل توجهی لرزش را کاهش می دهد و جلوی فولادی جامد با تیرهای نگهدارنده فولادی تریلر را سفت نگه می دارد. در داخل یک پوسته آلومینیومی برای استحکام بیشتر و سهولت ذخیره سازی وجود دارد که فضای زیادی را برای جعبه ابزار و دو کمپرسور هوای داخل هواپیما باقی می گذارد.
طبق این ویدئو، دارین تریلر را تنها در شش هفته و در حالی که روی پروژه های دیگر فورد کار می کرد ساخته است. با در نظر گرفتن تمام مراحل ساخت تریلر، ما می گوییم که محصول نهایی با توجه به بازه زمانی کوتاه بسیار خوب به نظر می رسد.
این فقط نیمی از برانکو با زبانه تریلر جوش داده شده در جلو نیست. برای اطمینان از اینکه می تواند در خارج از جاده های شدید کنترل کند، او یک اتصال دهنده ترفند نصب کرد که مستقل از وسیله نقلیه یدک کش می چرخد. همچنین بر روی سیستم تعلیق سفارشی ساخته خود او سوار می شود که دارای کیسه های هوا برای تنظیم ارتفاع سواری است. قاب تریلر یک لوله فولادی سنگین است و یک صفحه فولادی 3/16 اینچی در زیر آن برای محافظت از مخزن گاز قرار دارد. بله، این تریلر Bronco هنوز یک مخزن کارخانه دارد که سوخت را هر کجا که لازم باشد حمل می کند.