Mercedes-AMG CLE 53, 63 Return Show Final Design Under Camo


مرسدس بنز کلاس CLE را در جولای امسال رونمایی کرد و چند ماه بعد این شانس را داشتیم که جایگزینی برای هر دو کلاس C و E کلاس را با دو درب نمونه برداری کنیم. در همین حال، خودروساز آلمانی در حال آماده سازی فصل بعدی در توسعه این مدل با عرضه نسخه های با برند AMG است. امروز می‌توانیم عکس‌های جاسوسی از هر دو مدل 53 AMG و 63 AMG را به اشتراک بگذاریم که قرار است سال آینده به طور کامل و رسمی عرضه شوند.

گالری عکس زیر حاوی عکس‌هایی از دو نمونه اولیه است که هر دو اوایل امروز در جاده‌های عمومی آلمان گرفته شده‌اند. خودروی تست سقف سخت با سقف آبی به احتمال زیاد CLE 53 AMG Coupe با توجه به چهار لوله اگزوز گرد در پشت آن است. از سوی دیگر، خودروی آزمایشی کانورتیبل باید مدل 63 AMG برتر باشد که دارای طرح اگزوز کمی متفاوت در قسمت عقب و جلوپنجره رادیاتور پانامریکانا است.

در مورد آنچه که در زیر کاپوت اتفاق می افتد، تا به حال بیشتر شایعاتی شنیده ایم. انتظار می رود مدل گرم 53 نسخه قدرتمندتری از میل 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری این برند را دریافت کند که 375 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور در CLE 450 4Matic تولید می کند. در GLE 53 SUV، موتور 3.0 لیتری توئین توربو قدرت 429 اسب بخار و 413 پوند فوت قدرت تولید می کند و احتمالاً می توانیم انتظار خروجی مشابه را برای CLE قوی تر در فرم های کابریو و کوپه داشته باشیم.

پرچمدار CLE مدل 63 AMG خواهد بود. این یک معمای بزرگ در مورد پیشرانه آن است زیرا برخی منابع ادعا می‌کنند که موتور هیبریدی 2.0 لیتری توربو چهار سیلندر جدید C63 را قرض می‌گیرد، اما با توجه به اینکه مشتریان می‌توانند با CLE 450 4Matic یک واحد شش خطی بزرگ‌تر را تهیه کنند، واقعاً منطقی نیست. . با توجه به اینکه E63 قدرت بیشتری به موتور 3.0 لیتری اضافه می کند، منطقی به نظر می رسد که از قدرت V8 به I6 برقی تبدیل می شود.

در واقع، به نظر می رسد که CLE 63 واقعاً یک هیبریدی پلاگین خواهد بود زیرا یک پورت شارژ در سپر عقب این نمونه اولیه جدید وجود دارد. این مکان نسبتاً غیرمعمولی برای درگاه شارژ است، اما برای مرسدس چیز جدیدی نیست زیرا GT 4-Door Coupe نیز آن را در آن مکان دارد.



منبع