VW Lupo با 2.0 توربو در سرعت 158 مایل در ساعت در اتوبان عصبی به نظر می رسد



فولکس واگن لوپو خودرویی بود که هرگز به طور رسمی در ایالات متحده فروخته نشده بود. با این حال، در اروپا، یکی از چندین خودروی شهری موجود در دهه اول قرن بود. این یک ماشین کوچک جذاب بود که با موتورهای سه و چهار سیلندر فروخته می شد. حتی در قوی‌ترین شکل خود – لوپو GTI – موتور 1.6 لیتری متوسط ​​با 125 اسب بخار قدرت داشت. اگر چه. Lupo سیاه از ویدیوی بالای این صفحه تقریباً سه برابر خروجی دارد.

بدیهی است که این یک Lupo GTI سهام نیست. این نمونه خاص موتور آن تعویض شده است و اکنون یک واحد 2.0 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت آن وجود دارد. این موتور نیز کاملاً اصلاح نشده نیست، اما تنها چیزی که می دانیم این است که خروجی آن حدود 360 اسب بخار است. تمام این نیرو از طریق یک گیربکس دستی فقط به چرخ های جلو منتقل می شود و این دریچه زیبا را برای رانندگی بسیار چالش برانگیز می کند.

این ویدئو ما را به بخش بدون محدودیت بزرگراه آلمان می برد. اتوبان آن مکان جادویی روی زمین است که در بخش‌های خاصی محدودیت سرعت وجود ندارد و شما می‌توانید به طور قانونی خودرو خود را به حد مجاز برسانید. در این مورد، محدودیت‌های این Lupo GTI اصلاح‌شده به‌طور غیرمنتظره‌ای زیاد است – در نیمه دوم کلیپ، می‌توانید سرعت آن را در حدود 158 مایل در ساعت مشاهده کنید، که برای چنین دستگاهی به اندازه یک پینت بسیار چشمگیر است.

البته، موتور قدرتمند توربو زیربغل می تواند به راحتی هات هاچ کوچک را به سمت سرعت های بالا سوق دهد. در حالت انبار، Lupo ترازو را در حدود 2150 پوند (975 کیلوگرم) قرار می دهد و حتی واحد چهار سیلندر بزرگتر احتمالاً این عدد را به بیش از 2300 تا 2400 پوند (1043 تا 1088 کیلوگرم) نمی رساند. با این حال، در مورد اندازه چرخ ها محدودیت هایی وجود دارد، و وقتی سرعت سنج به علامت 250 کیلومتر در ساعت (155 مایل در ساعت) نزدیک می شود، می توانید ببینید که ماشین کمی عصبی می شود.

لوپو GTI در خط تولید فولکس واگن توسط آپ به همان اندازه زیبا جانشین شد! GTI که در ژانویه امسال متوقف شد. آن موشک جیبی حتی یک موتور سه سیلندر 1.0 لیتری کوچکتر با 115 اسب بخار قدرت داشت اما شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت کمتر از 9.0 ثانیه طول کشید. کل Up! با این حال، محدوده در اواخر امسال از بین خواهد رفت.



منبع