آستون مارتین DBR22 بخش Q را با مفهوم بدون سقف جشن می‌گیرد


استون مارتین DBR22 را معرفی کرد، یک مفهوم طراحی کابین باز که در هفته خودروی مونتری امسال به نمایش در خواهد آمد. این مفهوم یک دهه Q توسط استون مارتین، بخش سفارشی سازی مشتریان این خودروساز را جشن می گیرد. Q در طول سال‌ها سفارش‌های یک‌باره و مدل‌های ویژه کم‌تعداد را ساخته است، و مفهوم جدید DBR22 پیش‌نمایش آنچه که باید در آینده رخ دهد را نشان می‌دهد.

DBR22 جدیدترین مدل کابین باز دو صندلی این برند است که این خودرو از DBR1 و DB3S الهام گرفته است. کانسپت جدید تخصص طراحی Q را برجسته می کند و تکنیک چاپ سه بعدی جدید آستون برای تولید زیرفریم عقب خودرو را به نمایش می گذارد. این شرکت قطعاتی را از آلومینیوم پرینت سه بعدی کرد که آنها را به هم چسباند تا زیر قاب را تشکیل دهد، بدون اینکه بر سفتی آن تأثیر بگذارد وزن زیادی صرفه جویی شود.

این خودرو یک بدنه کاملاً جدید دریافت می کند که با حداقل تعداد پانل های بدنه ساخته شده است. در جلو، این خودروی دو نفره دارای یک جلوپنجره جدید با فیبر کربن است، در حالی که یک دریچه نعل اسبی به تغذیه موتور V12 در زیر کاپوت کمک می کند. قسمت عقب دارای یک عنصر نورپردازی نازک و با عرض کامل است که در بالای یک نمای عقب سوراخ دار قرار دارد. در زیر همه اینها یک دیفیوزر یکپارچه و یک جفت سر اگزوز بزرگ در مرکز خروجی وجود دارد. همچنین دارای رینگ های آلیاژی 14 پره 21 اینچی منحصر به فرد با هاب های قفل مرکزی است. در داخل، Q صندلی‌های عملکردی چرم معطر، انعطاف‌پذیر و فیبر کربنی را اضافه می‌کند.

نیروبخش این کانسپت موتور 5.2 لیتری V12 توربوشارژ دوقلو با کالیبراسیون موتور منحصر به فرد است. این موتور که با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با شیفترهای پدال جفت می شود، 705 اسب بخار قدرت (518 کیلووات) و 555 پوند فوت (753 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. استون می گوید این خودروی دو سرنشینه می تواند در 3.4 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. می تواند به سرعت 198 مایل در ساعت (319 کیلومتر در ساعت) برسد.

ساحل سنگ ریزه ای

تمام اخبار در مورد ساحل سنگریزه را ببینید

هفته خودروی مونتری اواخر این هفته آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد که این هفته بسیار بد خواهد بود. آکورا، بنتلی و دیگران رونمایی های بزرگی را برنامه ریزی کرده اند، و این اولین نمایش هایی است که ما درباره آنها می دانیم. Pebble Beach همیشه چند شگفتی نیز ارائه می دهد، بنابراین مراقب باشید. کانسپت طراحی استون مارتین DBR22 در Concours d’Elegance از 19 تا 21 آگوست به نمایش در خواهد آمد.



منبع