این شورت سیلورادو با رپتور فایتینگ 700 اسب بخاری می تواند با قیمت 210000 دلار متعلق به شما باشد.


مردم کارخانه فاکس منتظر شورلت نیستند تا رقیبی مناسب برای F-150 Raptor R یا Ram TRX بسازد. آنها یکی از مدل های خود را ساخته اند: شورولت سیلورادو فاکس فاکس 2024. این 700 اسب بخار قدرت دارد و سیستم تعلیق کافی برای فرود ایمن روی یک ناو هواپیمابر دارد. این یک چیز یکبار هم نیست. فاکس فاکتوری 500 عدد از این سیلورادوهای تنومند را خواهد ساخت، اما یک نکته وجود دارد: قیمت آن 209999 دلار است.

فاکس فاکتوری می‌گوید این یک MSRP اولیه تخمینی است، اما هنوز ۱۰۰ هزار دلار بیشتر از یک F-150 Raptor R است. با این قیمت، یک سوپرشارژر در بالای سیلورادو 6.2 لیتری V-8 پیچ شده است که قدرت را به 700 اسب بخار و 64 پوند بالا می‌برد. -فوت گشتاور یک اگزوز Borla سر و صدا می‌افزاید و همه چیز از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک Chevy می‌گذرد. اما قطعه مقاومت اینجا پیشرانه نیست

شورلت سیلورادو فاکس نسخه 2024
شورلت سیلورادو فاکس نسخه 2024
شورلت سیلورادو فاکس نسخه 2024

فاکس به جادوی آفرود شهرت دارد و این سیلورادو ارتقا یافته سیستم تعلیق فنر برگ عقب را برای یک راه‌اندازی چند پیوندی طولانی مدت کنار می‌گذارد. کویلاورهای فاکس 3.2 و بازوهای عقب آلومینیومی 15.5 اینچ سفر قابل استفاده در پشت را ایجاد می کنند. در جلو، 14.5 اینچ جابجایی با کمک فنرهای فاکس 3.2 در راه‌اندازی A-Arm برای سفر طولانی وجود دارد. این یک سیستم نیمه فعال و کنترل شده الکترونیکی است که می تواند در داخل کامیون مدیریت شود، با تاکید کارخانه فاکس بر “کنترل و پایداری در سرعت های بالا خارج از جاده در زمان واقعی”.

باجا کیتس با فاکس فاکتوری روی این تنظیمات کار کرد که شامل یک محور دانا 60 و یک قفل هوای ARB در پشت است. اکسل لغزش محدود جلوی کارخانه دارای دنده 3.73 است و تغییرات شش اینچی به مسیر سیلورادو اضافه می کند. همه این خودروها روی چرخ‌های 17 اینچی متد سوار می‌شوند که با لاستیک‌های 37 اینچی BFG K02 پوشیده شده‌اند.

برای تطبیق با تغییرات مکانیکی، فاکس فاکتوری به‌روزرسانی‌های بدنه متعددی را اضافه می‌کند. کاپوت و گلگیرهای جلوی عریض از فیبر کربن ساخته شده اند و همچنین کنار تخت ها در عقب. سپرهای جلو و عقب جدید با فاصله بالا می پوشد، چراغ های زیادی دارد و فضای داخلی با آلکانترا و حتی فیبر کربن بیشتر ارتقا یافته است.

فاکس فاکتوری مشخص نمی کند که چه زمانی Silverado پر پرواز آن در دسترس خواهد بود، اما این شرکت اکنون با پرداخت اولیه 5000 دلار رزرو می کند.



منبع