این لامبورگینی 1250 اسب بخاری سرعت 225 مایل در ساعت را در اتوبان آسان می کند


حداکثر سرعت یک وسیله نقلیه معمولاً توسط چیزهایی مانند قدرت و کشش محدود می شود تا دنده. به لطف یک جفت توربوشارژر، این لامبورگینی هوراکان پرفورمانته قادر است بر محدودیت های کارخانه ای خود غلبه کند و به حداکثر پتانسیل مجاز توسط دنده خود برسد. و پتانسیل زیادی دارد.

به لطف AutoTopNL، ما می‌توانیم دقیقاً ببینیم که دنده‌های لامبورگینی در صورت داشتن قدرت کافی چقدر سرعت می‌دهند. آنها اخیراً به داخل یک هوراکان توئین توربو پریدند و برای کشف این موضوع به سمت اتوبان آلمان حرکت کردند. به نظر می رسد، پاسخ 225.5 مایل در ساعت یا 363 کیلومتر در ساعت برای کسانی که کیلومتر را ترجیح می دهند است. هر چقدر هم که خواندن سرعت خود را دوست دارید، سریع است. پسندیدن، دیوانه وار سریع.

برای ثبت، بله این کار در یک جاده عمومی انجام شد و بله، این یک بخش بدون محدودیت از اتوبان بود به این معنی که محدودیت سرعت وجود ندارد. این ویدئو جزئیاتی در مورد شرایط ارائه نمی دهد، اما با قضاوت بر اساس آسمان، به نظر می رسد که یک اسپرینت صبح زود است. تقریباً ترافیک در جاده ها صفر است، بنابراین هرگونه بحث در مورد حکمت یا اخلاق را به شما واگذار می کنیم. صادقانه بگویم، اگر ما یک لامبوی 1250 اسب بخاری با جاده های صاف و بدون محدودیت سرعت داشتیم، پاهای آن را هم دراز می کردیم.

سرعت مطمئناً وحشتناک است، اما شتاب آن مسلماً چشمگیرتر است. اولین کشش سخت ویدیو در 3 دقیقه انجام می شود و هوراکان را از 90 به 240 کیلومتر در ساعت (56 تا 149 مایل در ساعت) در کمتر از شش ثانیه می رساند. حداکثر سرعت دویدن حتی بهتر است – با شروع از همان سرعت 90 کیلومتر در ساعت، 15.6 ثانیه طول می کشد تا سرعت 363 کیلومتر در ساعت (225 مایل در ساعت) را برای مدت کوتاهی در بازخوانی دیجیتالی فلاش ببینید. این فقط 9000 دور در دقیقه در هر دور شمارنده است و در تمام مدت با شکوه به نظر می رسد.

با یک دنده اضافی، دیدن این لامبورگینی که به سرعت 230 یا احتمالاً 240 مایل در ساعت می‌رسد کار سختی نیست، زیرا زمانی که به حداکثر سرعت خود می‌رسید همچنان شتاب می‌گرفت. اما همانطور که پیش می‌آید، سرعت 225 مایل در ساعت حد مطلق عملکرد هوراکان است.



منبع