این GMC Overlanding Camper قبلاً یک کامیون کمپرسی با یک برف پاکن بود

Rae و Trevor دوتایی هستند که در پشت این هیولای سیاه و سفید فرود آمدند. معروف به WazimuLife در پلتفرم‌های اجتماعی متعدد، آنها این دکل را در طول چند ماه ساختند تا به آلاسکا بروند. به این ترتیب، یک اجاق گاز هیزمی در داخل وجود دارد که به عنوان پشتیبان برای یک سیستم گرمایشی معمولی عمل می کند. ذخیره‌سازی آب و لوله‌کشی نیز برای گرم نگه‌داشتن وسایل در داخل تعبیه شده است و اینطور نیست که فضا کم باشد.

ما شاهد تبدیل کمپر آمبولانس‌ها، تبدیل کمپ‌های کامیون‌های نظامی بوده‌ایم، و هرگز RV هیولایی Sled Zeppelin را که از یک اتوبوس مدرسه‌ای ساخته شده بود، فراموش نخواهیم کرد. اما این GMC دارای وجه تمایز است که اولین تبدیل کامیون کمپرسی/برف‌روب در Motor1.com سالن های دیجیتال و اکنون، دیگر هرگز به کامیون‌های کمپرسی نگاهی مشابه نخواهیم داشت.





منبع

اگر این دکل به اندازه کافی بزرگ نبود، Rae و Trevor یک تریلر هم دارند که می‌کشند. این به عنوان یک گاراژ متحرک عمل می کند و برای موتور سیکلت ها و طیف وسیعی از تجهیزات از جمله اره برقی، تجهیزات جوشکاری، ابزار و غیره را ارائه می دهد.

در واقع، این جی‌ام‌سی شیک دارای یک تخت ملکه با کمد کوچک، حمام کامل با توالت کمپوست و دوش، و آشپزخانه بزرگ با اجاق گاز سه شعله است. یک یخچال و فریزر از زیر کانتر بیرون می‌آیند و یک صندلی آویزان شیک برای استراحت وجود دارد. هنگامی که در آلاسکا نیست، این کمپر سفارشی دارای تهویه مطبوع است و با 1850 وات انرژی خورشیدی روی پشت بام، می تواند هر چند وقت یکبار کار کند.

کمپر همچنین می تواند تقریباً به هر کجا که نیاز است برود. با توجه به این ویدئو، آن را به چهار چرخ متحرک تبدیل شده است و در حالی که مشخصات در دسترس نیست، فاصله از زمین حداقل می توان گفت فراوان است. روشنایی نیز با 44500 لومن در بالای کابین بسیار زیاد است. دو مخزن مجزای پروپان در محفظه های ذخیره سازی بیرونی، سوخت لازم برای پخت و پز و آب گرم را فراهم می کند.

ما نمی توانیم تصور کنیم که کسی به یک کمپرسی نگاه کند و فکر کند هوم، این مکان باحالی برای زندگی خواهد بود. و با این حال، ما در حال تماشای یک زوج وانلایف تمام وقت هستیم که در سرتاسر کشور با یک GMC C7500 تبدیل شده که قبلاً یک کامیون کمپرسی و برف روب در مریلند بود، در سراسر کشور ماجراجویی می کردند. و همانطور که ویدیوی بالا از تورهای خانه کوچک به وضوح نشان می دهد، آنها دقیقا آن را خشن نمی کنند.