این NSX Type S در مقابل. مسابقه درگ نینجا کاوازاکی بسیار نزدیکتر از حد انتظار به پایان می رسد


خودروهای امروزی ممکن است اسب بخار بیشتری از همیشه داشته باشند، اما اعداد بزرگ پاسخی برای همه مشکلات زندگی نیستند. وزن نیز عاملی است که اهمیت آن را در نبرد اخیر بین Acura NSX Type S و Kawasaki Ninja H2 R آشکار کرد.

آن دو در مقابل هم قرار گرفتند ادموندزمسابقه U-drag، نقاط قوت و ضعف خود را آشکار می کند. کاوازاکی 2017 به طور قابل توجهی سبک تر از آکورا است و تنها 476 پوند وزن دارد. این خودرو نزدیک به 4000 پوند وزن دارد، اما با موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو و سه موتور الکتریکی، 600 اسب بخار قدرت و 392 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

با این حال، نینجا با 305 اسب بخار قدرت و 122 پوند فوت پیچش قابل استفاده از موتور 1.0 لیتری چهار خطی خود، بی‌تفاوت نیست. اما آکورا دارای مزیت چهار چرخ و سیستم تمام چرخ محرک است که برای این فرمت منحصر به فرد مفید است.

کاوازاکی تقریباً در هر متریک اما حداکثر نیروی G در پیچ ها آکورا را شکست داد. NSX 1.13 گرم را به 0.72 نینجا رساند. پیچ در پایان مسابقه درگ نقطه نبردی بود که ابرخودرو دوچرخه را گرفت و از کنار آن گذشت، اما هنوز نتوانست از نینجا پیشی بگیرد.

این دوچرخه همچنان در دو مسابقه از سه مسابقه، ماشین را شکست داد و مسابقه U-drag را در 32.4 ثانیه با سرعت 174.4 مایل در ساعت به پایان رساند. تایپ اس این کار را در 33.1 ثانیه با سرعت 136.1 مایل در ساعت انجام داد. نینجا به سرعت 60 مایل در ساعت در 3.0 ثانیه رسید و مسابقه یک چهارم مایل را در 10.0 ثانیه با سرعت 117.6 مایل در ساعت به پایان رساند، ثابت می کند که اسب بخار وقتی فقط باید چند صد پوند حرکت کند، اهمیت زیادی ندارد.



منبع