بی‌ام‌و iX2 برقی برای اولین بار جابجا شد، جلوپنجره بسته را نمی‌توان پنهان کرد

هیچ تصویر جاسوسی داخلی وجود ندارد، اما ما انتظار داریم iX2 از روند تعیین شده توسط سایر مدل های BMW پیروی کند. این کراس اوور باید سیستم iDrive 8 شرکت را دریافت کند که دو صفحه نمایش بزرگ را روی داشبورد قرار می دهد.

جزئیات پیشرانه برای بقیه خط تولید یک راز است، اما ما انتظار داریم BMW آن را با موتورهای سه و چهار سیلندر عرضه کند. M35i احتمالا دارای یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر خواهد بود که کمی بیش از 300 اسب بخار (223 کیلووات) تولید می کند. این خودرو ممکن است بالاتر از خروجی iX2 الکتریکی نباشد، اما ظاهری منحصر به فرد و اسپورت دارد تا آن را از بقیه خط تولید جدا کند.

این اولین نگاه ما به EV است، که بسیار شبیه نسخه گازسوز است که قبلا مشاهده کرده بودیم. با این حال، برچسب بزرگ «خودروی الکتریکی» روی درهای جلو، فقدان سیستم اگزوز در زیر والانس عقب و جلوپنجره بسته، پیشرانه این خودرو را نشان می‌دهد. این کراس اوور از پوشش استتاری تمام بدنه استفاده می‌کند که جزئیات ظاهری را پنهان می‌کند، اما سقف شیب‌دار کوپه‌مانند به راحتی قابل تشخیص است. X2 چند نشانه از X4 بزرگتر در عقب به عاریت گرفته و در عین حال رویکرد محتاطانه تری برای بازسازی نمای جلو دارد.



منبع