دورانگو SRT هلکت با Escalade-V در نبرد شدید درگ SUV مبارزه می کند

در حالی که کراس اوورهای الکتریکی با قدرت و عملکرد بالا همچنان شگفت‌انگیز هستند، شاسی‌بلندهای گازسوز با موتورهای بزرگ و هیولایی V8 نیز بسیار سریع هستند. یک ویدیوی جدید Throttle House، دو خودروی سواری قوی بنزینی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و دوج دورانگو SRT Hellcat را در مقابل کادیلاک Escalade-V در یک سری مسابقات درگ قرار می‌دهد.



منبع

مسابقه پایانی بین این دو به احتمالات زوج نگاه می کرد. دوج با حمل پنج فرد بالغ دیگر به امید اینکه به کادیلاک فرصتی بدهد، دچار نقص شد. با اینکه Escalade-V نتوانست در مسابقه نهایی پیروز شود، کار نکرد. کادیلاک در تمام طول نبرد محکم در آینه عقب دوج باقی ماند.

وزن پایین تر دوج و قدرت اضافی یک مزیت بزرگ در مسابقه اول بود. دورانگو قبل از اسکالید یک پرش قابل‌توجه از خط شروع داشت و این پیشروی است که کادیلاک نمی‌توانست آن را قبل از عبور دو خودرو از خط پایان ببندد. کمبود قدرت و وزن اضافی کادیلاک باعث کاهش سرعت آن شد. دومین مسابقه رولینگ نزدیکتر از مسابقه اول بود، اما دوج همچنان در همان ابتدا از کادیلاک فاصله گرفت. اسکالید نمی توانست با دورانگو همگام شود.

9 عکس ها

شاسی بلندهای پرقدرت اکنون رایج هستند که این بخش در بین مشتریان محبوب تر از همیشه شده است. خودروهایی که 500، 600 و 700 اسب بخار قدرت دارند، بیشتر از همیشه هستند و طیف وسیعی از انتخاب ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند. ممکن است دوج به اندازه کادیلاک لوکس نباشد یا با همان سطح امکانات و فناوری بسته بندی شود، اما دوج نیز به طور قابل توجهی ارزان تر است. در مسابقه درگ نیز سریعتر است، البته اگر این ویژگی مهمی باشد.

موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ دوج، نیروبخش دورانگو هلکت است. این موتور 710 اسب بخار (522 کیلووات) و 645 پوند فوت (875 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. با این حال، تمام این قدرت باید 5710 پوند (2590 کیلوگرم) حرکت کند که به اندازه Escalade-V نیست. کادیلاک 6217 پوند (2820 کیلوگرم) وزن دارد و با یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر که در زیر کاپوت آن پنهان شده، قدرت کمتری دارد. اگرچه گشتاور بیشتری ایجاد می کند. این موتور 682 اسب بخار (508 کیلووات) و 653 پوند فوت (885 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.