داش دیجیتال فورد موستانگ 2024 حاوی یک تخم مرغ عید پاک بدنه روباه است


نسل هفتم فورد موستانگ آمده است، و در حالی که استایل بیرونی آن چندان از مدل قبلی خود فاصله نمی گیرد، در داخل یک بازی توپ کاملاً جدید است. با لغزش پشت فرمان، با یک دسته ابزار دیجیتال 12.4 اینچی روبرو خواهید شد که می تواند به روش های مختلف سفارشی شود. این شامل گیج‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل می‌شود، و ما نمی‌توانیم چیزی بهتر از گیر کردن در آن تصور کنیم نوزادی که با مداخله پزشکی بدنیا می آید در حالی که صفحه های کلاسیک بدنه فاکس را بررسی می کنید.

البته، ما در مورد نسل سوم فورد موستانگ صحبت می کنیم که بر روی پلت فرم فاکس فورد ساخته شده است. خیلی زندگی طولانی. این پلتفرم که در سال 1979 راه اندازی شد، (به شکل اصلاح شده) تا نسل چهارم در سال 2004 دوام خواهد آورد. بدن روباه به گوه نمادین «Stangs» اشاره دارد که در سال 1993 فرود آمد، و به لطف فناوری مدرن، می‌توانید آن سنج‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل را در مدل 2024 خود تکان دهید.

فورد چندین تنظیمات یکپارچهسازی با سیستم‌عامل را برای موستانگ جدید ارائه می‌کند، اگرچه ما گمان می‌کنیم که طرح ساده بدنه فاکس بیشترین توجه را به خود جلب کند. طراحی داشبورد و دسته ابزار در طول اجرای نسل سوم تکامل یافت، اما طرح همیشه یکسان بود: دو صفحه بزرگ روی پس‌زمینه مشکی با سرعت‌سنج در سمت چپ، و سرعت‌سنج در سمت راست. چهار سنج کوچکتر آنها را احاطه کرده است، اگرچه نسخه دیجیتال آن را فقط به دمای سوخت و موتور ساده می کند. به دلایل واضح، تاچ خط قرمز 6500 دور در دقیقه را نشان نمی دهد. این یک 5.0 V8 بسیار متفاوت برای یک دوره متفاوت بود.

داشبورد دیجیتال در کنار یک نمایشگر مرکزی 13.2 اینچی قرار دارد که می‌توان آن را پشت یک صفحه به‌صورت آپشن وصل کرد. نتیجه یک دگرگونی داخلی قابل توجه است که ظاهر قدیمی خودروی نسل ششم را کاملاً مدرن می کند و سیستم SYNC 4 فورد را با انبوهی از فناوری های کمک راننده و ویژگی های متصل ترکیب می کند. گلخانه و فناوری آن مسلماً بزرگترین خبر در مورد مدل 2024 است که هنوز هم انتخابی از یک موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ یا یک به روز شده 5.0 لیتری Coyote V8 را ارائه می دهد.

هنوز معما در مورد موستانگ جدید وجود دارد، یعنی در مورد اسب بخار و قیمت. اما گیج‌های کلاسیک لمس جالبی هستند که نمی‌توانیم منتظر نمونه‌برداری در اولین درایو موستانگ خود باشیم. اگر این اتفاق تا پایان سال 2022 رخ ندهد، می توانید در اوایل سال آینده منتظر آن باشید.

برای نگاهی عمیق تر به فورد موستانگ 2024، ویدیوی نگاه اول ما را در زیر ببینید:



منبع