راننده C7 کوروت رکورد جهانی گینس را برای رانندگی به عقب ثبت کرد

این به ویژه در دستان اسکات برنر است که اخیراً به عنوان فردی که “سریع ترین مایل رانده شده در معکوس” را با استفاده از یک کوروت C7 انجام داده است، از رکوردهای جهانی گینس استناد شده است. برای ثبت، برنر در بولینگ گرین، کنتاکی در 15 ژوئن 2022 مسافت مایل را در 1 دقیقه و 15.18 ثانیه به پایان رساند.

اگر تعجب می کنید، Burner با C7 Corvette به سرعت 54 مایل در ساعت (87 کیلومتر در ساعت) در معکوس رسید. او با استفاده از جدیدترین کوروت C8 موتور وسط آن را امتحان نکرده است. سریع ترین سرعتی که او تا به حال با سر به عقب نگاه کرده است، سرعت 90 کیلومتر در ساعت بوده است که در اجاره کیا کارناوال بود.

به گفته گینس، برنر می‌دانست که می‌تواند رکورد را بزند، زیرا می‌دانست که رکورد ایستاده چیزی است که قبلاً شکست داده بود، اما غیررسمی بود. بنابراین او کاری را انجام داد که یک فرد منطقی با زمان اضافی در دستانش انجام می دهد – سعی کرد رکورد را به طور رسمی شکست دهد و یک عنوان رکوردهای جهانی گینس را به دست آورد. تلاش در NCM Motorsports Park کامل شد.



منبع اشتیاق برنر به رانندگی در معکوس در کانال یوتیوب به نام دیده می شود همیشه در معکوس. او فیلمی از رکوردشکنی دویدن در NCM Motorsports Park ندارد اما فیلمی از انجام تست های اولیه روی C7 Corvette با سرعت 54 مایل در ساعت دارد. می توانید آن را در ویدیوی تعبیه شده زیر مشاهده کنید.

با بیش از 450 اسب تولید شده در شکل پایه خود و یک صدمین اسپرینت در کمتر از 4 ثانیه، نسل قبلی شورت کوروت خودروی کندی نیست. البته ما در مورد حرکت فورواردینگ صحبت می کنیم، اما ظاهراً در مورد مخالف صحبت می شود.

کوروت C7 که برنر از آن استفاده می کرد دارای گیربکس دستی است. Vette قبلی که او قبلاً امتحان کرده بود دارای گیربکس اتوماتیک بود و در معکوس به حدود 40 مایل در ساعت (64 کیلومتر در ساعت) محدود می شد.