صاحبان پورشه کاررا GT هنوز نمی توانند با اتومبیل خود رانندگی کنند


در آوریل 2023، پورشه تقریباً تمام خودروهای Carrera GT فروخته شده در آمریکای شمالی را فراخوان داد. ما در اینجا در مورد یک ابرخودروی بسیار کمیاب صحبت می کنیم، بنابراین در این مورد، تقریبا تمام برابر با 489 وسیله نقلیه با این فراخوان، هشداری از سوی پورشه آمد که خودرو را رانندگی نکنید، مبادا اتفاقی بیفتد که منجر به تصادف شود. اینها دقیقاً رانندگان روزانه نیستند، بنابراین پارک کردن Carrera GT در گاراژ احتمالاً برای اکثر مالکان کار مهمی نیست. اما پس از گذشت 9 ماه، این هشدار همچنان پابرجاست. بله

ما سال گذشته فراخوان را پوشش دادیم، اما وضعیت فعلی Carrera GT توسط آن زنده شد جالوپنیک. با تماس با پورشه، مشخص شد که هنوز راه حلی برای این مشکل نهایی نشده است. علاوه بر این، یک سخنگوی به وب‌سایت گفت که ممکن است چند ماه دیگر بگذرد و در سه ماهه سوم سال 2024 اتفاق بیفتد. این در اولین ماه جولای خواهد بود – یک سال و تقریباً دو ماه پس از صدور هشدار توقف درایو.

پورشه کاررا GT 2003

بله، ناتوانی در رانندگی با سوپراسپرت میلیون دلاری یک مشکل جهانی است. اما از نظر فنی، شما می توان آن را بران. پورشه اکیداً مخالف آن را توصیه می‌کند، اما جنبه دیگری از این حماسه وجود دارد که ما به آن توجه نکرده بودیم. به نظر می رسد برخی از این مالکان متوجه شده اند که اگر در حین رانندگی اتفاقی برای خودرو بیفتد، پوشش بیمه ای ممکن است حذف شود، زیرا پورشه به مالکان گفته است این کار را انجام ندهند. را جالوپنیک خدمه با یک شرکت بیمه تماس گرفتند و اساساً همین موضوع به آنها گفته شد. آزاردهنده.

به عنوان یک تجدید، همه اینها از یک مسئله بالقوه در مورد اتصالات کروی که اجزای تعلیق استخوان جناغی را به هم متصل می کنند، ناشی می شود. پورشه در طی یک بازرسی استاندارد خودرو، چند مفصل شکسته پیدا کرد که ظاهراً مالک خودرو از آن بی خبر بود. یک غواصی عمیق مشخص کرد که مواد مورد استفاده برای اتصالات “مقاومت کافی در برابر خوردگی تنش بین دانه ای در هنگام قرار گرفتن در معرض نمک و تنش مکانیکی در طول عمر مفید” را ایجاد نمی کند.

پس راه حل، مفاصل جدید است. اما پس از نه ماه، هنوز این اتفاق نیفتاده است. ما با پورشه تماس گرفته‌ایم به این امید که بینش بیشتری در مورد تعمیرات و چالش‌ها به دست آوریم، زیرا صادقانه بگویم، ما کنجکاو هستیم. اگر اطلاعات جدیدی در دسترس باشد، به‌روزرسانی به شما ارائه می‌کنیم، اما در عین حال، باید به رانندگی با Enzo ادامه دهیم. لعنت به همه



منبع