مسابقه فورد موستانگ، رعد و برق، F-150 Super Snake Race In Gas Vs EV Fight

موستانگ در مسابقه اول با مشکل مواجه شد و نتوانست با دو مسابقه دیگر همراه شود و در پایان به پایان رسید. Shelby Super Snake توانست رعد و برق را شکست دهد. موستانگ در مسابقه دوم عملکرد بهتری داشت و شروع بسیار بهتری داشت که به کوپه اجازه داد پس از Super Snake در جایگاه دوم قرار گیرد و لایتنینگ سوم شد.

موستانگ همچنین دارای یک موتور 5.0 لیتری V8 است، اما تنفس طبیعی دارد و 450 اسب بخار (335 کیلووات) و 389 پوند فوت (528 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. یک گیربکس 10 سرعته قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند. وزن آن ۳۸۴۲ پوند (۱۷۴۳ کیلوگرم) است که بسیار کمتر از لایتنینگ ۶۵۸۹ پوندی (۲۹۸۹ کیلوگرم) است.

خودروهای با عملکرد بالا در طیف وسیعی از سبک‌های بدنه موجود هستند. پیشرانه های الکتریکی این طیف را بیشتر گسترش داده اند، اما هنوز باید با فیزیک مبارزه کنند. یک جدید کارواو ویدیوی یوتیوب خانواده‌ای از خودروهای فورد را در مقابل یکدیگر در مسابقه درگ قرار می‌دهد که یک F-150 Lightning الکتریکی، یک موستانگ GT موجود و یک Shelby F-150 Super Snake را با هم مقایسه می‌کند.

فورد F-150 لایتنینگ 2022 مسابقات رولینگ نزدیک‌تر بودند و فورد کوپه و سوپر اسنیک همزمان در اولین مبارزه از خط پایان عبور کردند. با این حال، دو مسابقه بعدی رولینگ با پیروزی قاطع Super Snake به پایان رسید. رعد و برق در هر یک به محدود کننده سرعت خود برخورد کرد. تنها چالشی که Super Snake از دست داد تست ترمز بود که نسبت به دو مورد دیگر به آسفالت بیشتری برای توقف نیاز داشت و موستانگ سبکتر برنده شد.



منبع

قوی ترین این سه مدل Shelby F-150 Super Snake است. این خودرو یک موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری سوپرشارژر را در زیر کاپوت قرار می دهد که هر چهار چرخ را از طریق یک جعبه دنده 10 سرعته تامین می کند. موتور تیون شده 775 اسب بخار (557 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. F-150 Lightning دارای دو موتور الکتریکی است، یکی برای هر محور، که در مجموع 580 اسب بخار (342 کیلووات) و 774 پوند فوت (1050 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

مسابقه نهایی به همان ترتیب پایانی انجامید – Super Snake، Mustang، Lightning. شلبی یک چهارم مایل را در 11.9 ثانیه طی کرد. موستانگ به 12.8 ثانیه زمان نیاز داشت و لایتنینگ با زمان 12.9 ثانیه درست پشت سر آن قرار گرفت.