VW Golf R 20 Years Edition اکنون رسماً سریعترین مدل R در نوربرگ رینگ است

«با این ماشین، می‌توانم اینجا در نوربرگ رینگ رانندگی کنم و ایستگاه بعدی نانوایی یا فروشگاه DIY است. این وسیله نقلیه واقعاً همه کاره است که می تواند همه کارها را انجام دهد. بیانیه او ماهیت نسخه ویژه گلف R را برجسته می کند که می تواند هم در مسیر و هم به عنوان یک وسیله نقلیه روزمره استفاده شود.

Volkswagen Golf R 20 Years، رکورد نوربرگ رینگ را به ثبت رساند

فولکس واگن گلف R 20 Years edition اولین رسمی خود را در ماه می امسال انجام داد، اما هات هاچ هاردکور با رکوردی جدید دوباره خبرساز شده است. این مدل اکنون رسماً سریع‌ترین خودروی فولکس‌واگن R است که تا به حال در نوربرگ رینگ پیموده است و رکورد زمان 7:47.31 دقیقه را به ثبت رسانده است.



منبع

شتاب 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) فقط 4.6 ثانیه طول می کشد، در حالی که حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی 168 مایل در ساعت (270 کیلومتر در ساعت) تنظیم می شود، که به این معنی است که خودرو به محدودیت های خود در نوربرگ رینگ بسیار نزدیک بود. سایر ارتقاءهایی که به عملکرد اطراف پیست کمک می کنند به صورت بسته استاندارد R-Performance با پروفایل های رانندگی ویژه و دریفت جدید که مختص این مدل هستند ارائه می شوند.

19 عکس ها

گلف R 20 Years که به مناسبت دو دهه از عرضه گلف R32، اولین و اصلی فولکس واگن با آرم R عرضه شد، در پیست افسانه ای آلمان با راننده مسابقه اتومبیلرانی تور و بنجامین راننده توسعه فولکس واگن R به محدودیت های خود رسید. لوشتر پشت فرمان به لطف ارتقای سخت افزاری خود، این خودرو توانست در بخش های خاصی از مدار به حداکثر سرعت تقریباً 165 مایل در ساعت (265 کیلومتر در ساعت) دست یابد.