آئودی RS3 تنها با یک آهنگ ساده به سرعت RS7 دست می یابد


نرم افزار ابزار قدرتمندی است. در دستان درست، می تواند به معنای قدرت بسیار بیشتر بدون تلاش زیاد باشد. یک نقشه ساده 1200 دلاری در این آئودی RS3 2017، 100 اسب بخار قدرت اضافی و تعویض سریع‌تر را باز کرد و تقریباً آن را با برادر بزرگتر و گران‌تر خود، RS7 Performance، همتراز کرد.

آئودی کوچک اکنون 500 اسب بخار قدرت و 465 پوند فوت گشتاور از موتور 2.5 لیتری توربوشارژ پنج خطی خود تولید می کند. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به 400 اسب بخار موجودی است که تولید می کند، اما هنوز هم بسیار کمتر از خروجی RS7 است که دارای یک موتور 4.0 لیتری V-8 توئین توربو تنظیم نشده با قدرت 630 اسب بخار و 626 پوند فوت پیچش است. .

هر دو خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک هستند، اگرچه سیستم های متفاوتی دارند. RS3 دارای موتوری است که به صورت عرضی نصب شده است، در حالی که موتور RS7 به صورت طولی قرار دارد. RS7 همچنین 1223 پوند سنگین‌تر است و زمین بازی بین دو آئودی را هموار می‌کند.

در حالی که RS7 در اولین مسابقه درگ برنده شد، RS3 برنده مسابقه دوم شد، که در مرحله سوم به اوج خود رسید که در آن RS7 خود را به عنوان برنده نهایی تثبیت کرد… اما نه چندان. آئودی بزرگتر مسابقه یک چهارم مایل را در 11.3 ثانیه به پایان رساند، در حالی که RS3 تیونینگ شده با زمان 11.5 ثانیه درست پشت آن قرار داشت.

میلیون‌ها خط کد همه چیز را از سیستم اطلاعات سرگرمی گرفته تا تحویل سوخت را بدون مشکل نگه می‌دارند، و کد به‌روز شده می‌تواند مزایای بیشتری را باز کند. 1200 دلار ارزان نیست، اما راهی آسان برای استخراج عملکرد اضافی از خودرو بدون نیاز به بیرون کشیدن ابزار و نصب سخت افزار جدید است.



منبع