این ماشین RC دارای یک موتور V-8 کوچک و یک جعبه دنده کار است


بالاخره اتفاق افتاد. موتور کوچک 28 سی‌سی V-8 تویان با سوخت نیترو که سال‌ها شاهد تماشای آن بودیم، سرانجام شاسی‌ای دارد که باید آن را خانه بنامیم. هنوز بدنه‌ای وجود ندارد، اما این بدان معناست که ما می‌توانیم در حال حرکت موتور را تماشا کنیم، زیرا این ماشین کنترل‌شده رادیویی خودش را احمقانه می‌چرخاند.

دودی که در این ویدیوی اخیر JohnnyQ90 می بینید از لاستیک ها نیست. ما نمی دانیم که آیا این عمدی بوده است یا خیر، اما صدا خفه کن دارای دو لوله اگزوز است که از پشت چرخ ها خارج می شوند. ابرهای آبی رنگ با هر بار فشار دادن دریچه گاز ظاهر می‌شوند و این توهم برشته شدن لاستیک‌ها را در میان صدای غرشی V-8 ایجاد می‌کنند. و بله، غرش می کند. زمین، مطمئناً کمی بالاتر است، اما هنوز هم عالی به نظر می رسد.

این ماشین RC حتی یک استارت برقی روی کنترل از راه دور دارد که با توجه به مشکلات توقف آن مفید است. ریشه این موضوع ناشناخته است، اگرچه نظر دهندگان این ویدیو تئوری های زیادی دارند. این فقط تحت بارهای جانبی اتفاق می افتد، و به دلیل محرک بودن چرخ های عقب، هیچ مشکلی برای به پهلو شدن ندارد. برخی مشکل گرسنگی سوخت را پیشنهاد کرده اند که می تواند با فشار دادن به مخزن سوخت حل شود، یک روش معمول در خودروهای RC با موتورهای تک سیلندر نیترو.

برخی دیگر فکر می کنند به دلیل کلاچ متوقف شده است. بله، این خودروی کوچک V-8 دارای یک کلاچ کارآمد نیز می باشد. در اوایل ویدیو، خیلی سریع درگیر می شود و در نتیجه ماشین متوقف می شود. اگر سرعت موتور در پیچ‌های سخت‌تر خیلی کم شود، ممکن است گشتاور کافی برای عبور از آن وجود نداشته باشد و منجر به توقف شود. مفسران حدس می زنند که این مشکل می تواند باشد زیرا بلافاصله پس از خاموش شدن دوباره راه اندازی می شود. مشکل گرسنگی سوخت می تواند راه اندازی مجدد را کمی سخت تر کند.

در هر صورت، این هیولای کوچک V-8 شبیه هزاران گالن سرگرمی خالص به نظر می رسد. ما بی صبرانه منتظر دیدن یک ماشین تکمیل شده با بدنه ای هستیم که در پارکینگ ها می شکافد. این شاسی بلند V-8 با طرح موتور جلو و RWD خود، چه نوع بدنه ای باید داشته باشد؟ نظرات خود را در نظرات زیر بیان کنید.



منبع