نیسان Z 2023 قبل از اینکه نمایندگی را ترک کند خراب شده است

در نظرات، روبرت توضیح می دهد که ماشین فروخته شده و توسط یک فروشنده در نمایندگی آورده شده است. ظاهراً راننده تصمیم گرفت به Z کمی گاز اضافه کند که در شرایط مرطوب بسیار زیاد بود. ماشین با یک کامیون رم برخورد کرد و در حالی که نمی‌دانیم نیسان با چه سرعتی می‌رفت، نمی‌توانست خیلی کند باشد. صدمات زیادی در تمام کناره‌های خودروی اسپرت وارد شده است و ضربه آنقدر سخت بود که کیسه‌های هوای جانبی را خاموش کرد. چرخ جلو نیز کمی دورتر به نظر می‌رسد، اگرچه می‌تواند توهمی ناشی از جابجایی فاسیای جلو، گلگیر شکسته و کاپوت اصلاح‌شده باشد.

جست و خیز درباره ماشین ها مجریان مشترک کریس بروس و کریستوفر اسمیت، یک نیسان Z جدید را به صورت زنده در قسمت اخیر پادکست هفتگی Motor1.com پیکربندی کردند. آن را در زیر بررسی کنید.

مطابق با درایو، این اتفاق اخیراً در یک نمایندگی در پورتوریکو رخ داده است. برای بدتر شدن وضعیت بدتر، گزارش آنها حاکی از آن است که خودرو در واقع به صاحب جدیدش تحویل داده شده است در نمایندگی وقتی تصادف اتفاق افتاد بنابراین بله، اگر این خریدار از زمان عرضه نزدیک به تولید Z Proto در سال 2020 منتظر بوده است، این تقریباً به همان اندازه بدی است که می توان دریافت کرد.

2023 نیسان Z



منبع