برخورد پورشه تایکان با ماکان پارک شده یک برخورد گران قیمت است

تایکان 4S کراس توریزمو بسیار قوی است و حداکثر 562 اسب بخار (420 کیلووات) قدرت دارد. پورشه ادعا می کند که این خودرو می تواند تنها در 3.9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد. اگر پای راستش سنگین شد، مطمئناً این قدرت کافی است که فرد را دچار مشکل کند.

وضعیت نامطمئن استخراج این دو خودرو را با مشکل مواجه کرد. امدادگران به کمک یک جرثقیل برای محکم کردن ماکان نیاز داشتند تا بتوانند تایکان را از زیر آن خارج کنند. مقامات اورژانس محلی این پاکسازی را به صورت ویدئویی ضبط کردند و آن را در توییتر منتشر کردند. با برداشتن تایکان، آسیب زیادی به دیوار وارد شد. می توانید Macan را از طریق سوراخ به طرفین قرار دهید.

تایکان به نحوی ماکان را که در امتداد خیابان پارک شده بود، روی کاپوت و شیشه جلوی آن برد. این به اندازه کافی چشمگیر است، اما تایکان همچنین به اندازه کافی سریع حرکت کرد تا جفت را از دیوار آجری عبور دهد. در زمان حادثه هیچکس در ماکان نبود. راننده تایکان، یک زن 45 ساله، آسیبی ندید، اما پس از تصادف دچار حمله اضطراب شد.

ماکان با عرضه Macan EV که این خودروساز در حال توسعه آن است، در شرف بازسازی کامل است. تصاویر جاسوسی اجمالی از نسل بعدی کراس اوور را ارائه می دهند، اما می دانیم که این مدل از معماری پلتفرم برقی ممتاز فولکس واگن استفاده خواهد کرد. احتمالاً دارای پیکربندی های تک موتوره و دو موتوره با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

مشخص نیست که چگونه پورشه تایکان 4S کراس توریزمو زیر یک پورشه ماکان قرار گرفت، اما این برخورد گران قیمت منجر به آسیبی نشد. این تصادف در حوالی مادرید در آلکالا د هنارس روز یکشنبه، 21 اوت، حدود ساعت 1 بعد از ظهر به وقت محلی رخ داد.

تصادف پورشه با پورشه تنها نمونه دیگری از اهمیت کنترل خودروی شماست. پایان دادن به یک کراس اوور روی شیشه جلو شما نباید اتفاق بیفتد، اما ما فقط خوشحالیم که راننده توانسته است از این حادثه دور شود. احتمالاً صاحب خانه نیز کاملاً ناراضی است، و همه چیز می توانست بسیار بدتر باشد.



منبع