مهندس ارشد کوروت در حال بازنشستگی است



تاج جوچتر، مهندس ارشد باسابقه شورولت کوروت، پس از 47 سال فعالیت در جنرال موتورز، تابستان امسال بازنشسته خواهد شد. او از سال 1993 روی تیم کوروت کار کرده است و در سال 2006 مهندس ارشد شد و توسعه C7 و موتور وسط C8 را رهبری کرد.

Juechter در بیانیه‌ای گفت: «کار کردن در این شرکت، رهبری مردان و زنانی که یکی از نمادین‌ترین و شناخته‌شده‌ترین وسایل نقلیه در تاریخ اخیر آمریکا را به وجود آورده‌اند، افتخار یک عمر بوده است. سرسختی و توانایی آنها برای پیش بردن آنچه که با هر نوع و نسلی از کوروت امکان پذیر است، الهام بخش بود. من می دانم که آینده این پلاک در دستان درستی است.”

جانشین او تابستان امسال پس از بازنشستگی مشخص خواهد شد.

آخرین کوروت توسعه یافته تحت رهبری Juechter C8 ZR1 خواهد بود که انتظار می رود بالاتر از Z06 قرار گیرد. دوران تصدی او باعث شده بود که کوروت مرزهای بزرگی را پشت سر بگذارد. C8 اولین خودرویی بود که پس از چندین دهه استارت کاذب به موتور وسط رفت. این پلتفرم همچنین اولین هواپیمای تخت V-8 را به پلاک کوروت معرفی کرده است، و شاید حتی مهمتر از آن، اولین مدل هیبریدی، E-Ray تمام چرخ محرک.

Juechter همچنین تلاش قابل توجهی برای جذب طرفداران بزرگ کوروت انجام داد. او به طور منظم در رویدادهای کوروت در سراسر کشور حضور داشت و همیشه برای توضیح جزئیات آخرین مدل ها وقت می گذاشت.

او مطمئناً یکی از مهم‌ترین چهره‌های تاریخ کوروت در نظر گرفته می‌شود، با اد کول، بیل میچل و زورا آرکوس دانتوف.



منبع