مرکز تجربه جدید موستانگ فورد به رانندگان آموزش می دهد که تصادف نکنند


در میان جشن تولد 60 سالگی فورد موستانگ، اخباری از مرکز تجربه موستانگ منتشر می شود. فورد که قرار است در سال 2025 افتتاح شود، این مرکز را به عنوان یک مقصد فرهنگی و فنی برای طرفداران موستانگ در نظر می گیرد. و با توجه به موقعیت مکانی آن در کنار جاده شارلوت موتور در کارولینای شمالی، دارندگان جدید موستانگ می توانند برای درک بهتر قابلیت های عملکرد خودروی پونی در مسیر حرکت کنند.

مت سیمپسون، مدیر کل فورد برای وسایل نقلیه علاقه‌مند، گفت: «موستانگ همیشه چیزی بیش از یک خودرو بوده است؛ این تجربیاتی است که با آن به دست می‌آید، از سفرهای جاده‌ای گرفته تا روزهای رهگیری تا اتومبیل و قهوه. “مرکز تجربه موستانگ آماده است تا به محل تجمع ویژه ای برای جامعه موستانگ تبدیل شود و روح ماشین و شارلوت موتور اسپیدوی را برای ایجاد خاطرات جدید به هم بپیوندد.”

مرکز تجربه موستانگ

همانطور که ممکن است از آن نقل قول حدس بزنید، مرکز تجربه موستانگ چیزی بیش از یک نمایشگاه در کنار یک مسیر مسابقه است. این تسهیلات شامل یک فروشگاه خرده فروشی برای کالاهای موستانگ و یک فروشگاه لوازم جانبی برای ارتقاء عملکرد خواهد بود. همچنین گالری میراث فورد که 60 سال تاریخ موستانگ را به نمایش می‌گذارد، در آن قرار دارد. در میان همه اینها فضای کافی برای رویدادهای خاص وجود دارد و فورد به طور خاص به عروسی ها اشاره می کند. ما می‌توانیم در اینجا با موستانگ‌ها و جمعیت زیاد شوخی کنیم، اما حدس می‌زنیم که شما قبلاً آن را ساخته‌اید. در عوض، ما به این نکته اشاره خواهیم کرد که این می‌تواند مکانی عالی برای اولین حضور موستانگ در آینده باشد.

مرکز تجربه همچنین مکانی برای Mustang Unleashed، برنامه ای از طریق مدرسه مسابقه عملکرد فورد خواهد بود. به طور خلاصه، دارندگان موستانگ 2024 – چه یک EcoBoost چهار سیلندر یا GT با موتور V-8 – می توانند با آموزش عملی به پیست بروند. فورد به ما یادآوری می کند که شارلوت موتور اسپیدوی فقط یک بیضی بزرگ برای اقدام NASCAR نیست. یک مسیر جاده‌ای 2.2 مایلی و یک نوار درگ به طول یک چهارم مایل در محل وجود دارد. و یک کورس جاده ای جدید 1.7 مایلی به زودی افتتاح خواهد شد.

ما انتظار داریم که فورد در اواخر سال بیشتر درباره مرکز تجربه موستانگ خود بگوید. در حال حاضر، همه نگاه ها به شارلوت برای جشن شصتمین سالگرد موستانگ است، که به غیر از یک مهمانی بزرگ، شامل اولین بسته 60 ساله موستانگ برای سال 2025 می شود. تنها در GT Premium ارائه می شود، هر کدام دارای راه راه ها، نشان ها، و چرخ هایی که به اسب اصلی ادای احترام می کنند. فقط 1965 ساخته خواهد شد.



منبع