وب سایت تسلا جزئیات عملکرد مدل جدید 3 را فاش کرد


تسلا فیس لیفت مدل 3 را در سپتامبر گذشته معرفی کرد اما بدون نمایش نسخه برتر. مدل عملکرد باید دقیقاً در گوشه و کنار باشد، زیرا جزئیات اولیه در کد منبع پیکربندی کننده بریتانیای شرکت پنهان شده است. یکی از خواننده های سایت خواهر ما InsideEVs جزئیات آبدار را پیدا کرد که در دید آشکار پنهان شده بودند. ما کد منبع را بررسی کرده ایم و می توانیم تأیید کنیم که همه آن وجود دارد.

مدل 3 پرفورمنس به روز شده در حال دریافت “واحدهای درایو کاملاً جدید و با عملکرد بالا” است که خروجی ترکیبی بیش از 500 اسب بخار را ارائه می دهد. رقم دقیق تولید شده توسط موتورهای دوگانه ذکر نشده است، اما تسلا ادعا می کند که “قوی ترین مدل 3 تا کنون” است. به عنوان یک تجدید، مدل قدیمی 505 اسب بخار قدرت داشت.

تسلا اشاره می کند که شاسی و سیستم تعلیق را نیز برای “پاسخ شهودی و تیغ تیز به ورودی های راننده” تغییر داده است. در جاهای دیگر، احساس پدال بهبود یافته است، و همچنین مدیریت حرارت برای ترمز ثابت تر بدون توجه به سرعت بهبود یافته است. مدل جدید پرفورمنس مدل 3 همچنین دارای چرخ‌های سبک وزن با لاستیک‌های نامشخص برای «افزایش کشش خارج از گوشه‌ها» است.

در مورد تغییرات ظاهری، همان کد منبع به «طراحی مجدد نمای جلو و عقب، دیفیوزر عقب و اسپویلر فیبر کربنی» اشاره می‌کند. در داخل، «طراحی صندلی کاملاً جدید با تقویت‌کننده‌های جانبی و بالشتک‌های تقویت‌شده» و تهویه دارد. تسلا برای اینکه آن را از نسخه های کمتر مدل 3 متمایز کند، “دکور سبک فیبر کربن و الگوی بافت اصلاح شده” را به Performance می دهد.

همچنین تعدادی عکس وجود دارد که نتوانستیم از وب سایت حذف کنیم. علاوه بر این، زمان 0 تا 60 مایل در ساعت یک مکان نگهدار است زیرا کد منبع فقط {ACCELERATION} را می‌گوید. عملکرد قدیمی مدل 3 به 3.1 ثانیه نیاز داشت. به نظر می رسد که محدوده مورد نظر در لیست نیست، اما ما به شما یادآوری می کنیم که مدل خروجی توسط EPA در 315 مایل رتبه بندی شده است.

وزن ذکر نشده است، اگرچه نشت قبلی نشان می داد که بدون تغییر باقی می ماند، در 4089 پوند. همچنین اعتقاد بر این است که ظرفیت باتری 82 کیلووات ساعتی یکسان خواهد بود، اما هنوز چیزی رسمی نیست.

در مورد نام، به نظر می رسد که منتقل شده است. علیرغم شایعاتی که حاکی از تغییر نام آن به مدل 3 Ludicrous است، به نظر می رسد که Performance همچنان باقی می ماند.

از آنجایی که تسلا در حال به‌روزرسانی وب‌سایت‌های منطقه‌ای خود است تا مدل 3 پرفورمنس جدید را نیز شامل شود، انتظار می‌رود در روزها یا هفته‌های آینده رونمایی رسمی شود.



منبع