Tank 300 Is Part Bronco, Part Wrangler, All Awesome


در جولای 2020، Wey – یکی از برندهای خودروسازی زیر چتر دیوار بزرگ – از مفهوم Tank 300 رونمایی کرد. تنها چند ماه بعد، این مدل به عنوان یک خودروی تولیدی در بازار چین با نام تجاری تازه‌بنیان تانک که قصد فروش خودروهای آفرود با پیچ و تاب لوکس را داشت، عرضه شد.

تانک 300 دارای نکات طراحی از چند مدل مختلف از جمله فورد برانکو و جیپ رانگلر است، اما در عین حال دارای استایلی متمایز است که با دریای کراس اوورها و SUV های این روزها متفاوت است. اکنون در چین و عربستان سعودی فروخته می شود و به زودی در استرالیا نیز عرضه خواهد شد.

دوستان ما در Wheelsboy در نهایت یک Tank 300 به دست آوردند تا آن را بررسی کنند و به اندازه کافی لطف کردند تا گالری عکس اختصاصی خود را که در بالا پیوست شده است به اشتراک بگذارند. یک ویدیوی نه دقیقه ای جدید تمام ویژگی های بیرونی و داخلی این SUV خشن را به ما نشان می دهد و به ما می گوید که Tank 300 در پشت فرمان چه احساسی دارد.

از بیرون، تانک 300 جعبه ای است اما به شکلی بسیار زیبا. آینه های جانبی درشت و قوس چرخ ها آن را تا حد زیادی شبیه رانگلر می کنند، هرچند ظاهر جلوی آن تاثیرات بیشتری از Bronco دارد. به طرز خنده‌داری – نمی‌دانیم موافق هستید یا خیر – ما نکاتی از UAZ 469 کلاسیک را می‌یابیم که همچنین به عنوان پایه‌ای برای BAW BJ212 چین عمل می‌کرد، که توسط آن نیز بررسی شده است. Wheelsboy به تازگی. برای ما دشوار است که بگوییم Tank 300 اورجینال است، اما به نوعی، دقیقاً کپی نیست و استایل خاص خود را دارد.

داخل کابین هم همین داستان است. حتی اگر نمای بیرونی ناهموار به نظر می رسد، داخل آن زیبا به نظر می رسد و برخی حتی ممکن است تا حدی آن را به عنوان ممتاز توصیف کنند. از نظر بصری، شباهت هایی به مرسدس بنز کلاس G وجود دارد، اما همانطور که مشخص است، فضای داخلی فقط شبیه کلاس G به نظر می رسد، وقتی شروع به لمس اشیاء اطراف می کنید، شبیه به آن نیست. با این حال، کیفیت مواد قابل قبول است، به خصوص زمانی که قیمت Tank 300 در چین حدود 30000 دلار یا تقریباً دو برابر کمتر از Wrangler برای همان بازار است.

در جاده چه حسی دارد؟ به عنوان یک SUV سنتی بدنه روی فریم، کیفیت سواری مطمئناً عالی نیست، اما میزبان ویدیو اشاره می کند که تانک 300 به لطف سیستم تعلیق چند پیوندی، بسیار راحت تر از یک رانگلر است. فرمان چطوره؟ پیشرانه چیست؟ چه تکنولوژی داره؟ تمامی پاسخ ها در ویدیوی بالای همین صفحه موجود است.



منبع