رندر نسل بعدی BMW M5 سعی می کند استایل سوپر سدان را پیش بینی کند

هر دو مدل ICE و EV از iDrive 8 این شرکت استفاده می کنند که به طور موثر کنترل های فیزیکی تنظیمات آب و هوا را از بین می برد. در عوض، BMW داشبورد را با نصب یک صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی از جایی که راننده به اکثر عملکردهای خودرو دسترسی خواهد داشت، ساده می کند. یک خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی کاملا دیجیتال در همان شیشه کمی خمیده به عنوان سیستم اطلاعات سرگرمی قرار می گیرد.

اگر XM نشانه‌ای باشد، M5 جدید ضربه‌ای جدی خواهد داشت زیرا تایید شده است که یک موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو را با یک موتور الکتریکی ترکیب می‌کند. در ماستودنت هیبریدی پلاگین، PHEV برای قدرت خیره کننده 644 اسب بخار (480 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور خوب است. در سال 2023، یک XM Label Red قدرت فوق العاده 738 اسب بخار و 737 پوند فوت (1000 نیوتن متر) خواهد داشت.

M5 از طراحی چراغ‌های جلوی عشق/نفرت بی‌ام‌وهای بزرگ‌تر جلوگیری می‌کند و همچنین دارای اندازه جلوپنجره معمولی است. این یک درگاه شارژ در گلگیر جلوی سمت چپ اضافه می کند تا بخشی از باتری از پیشرانه پلاگین هیبریدی تایید شده را تامین کند. همانطور که در محصولات اخیر دیده‌ایم، سری 5 / M5 برای جریان هوای بهتر به طراحی دستگیره درب جدید تغییر می‌کند. این امر به خصوص در مورد i5 صرفاً برقی، سود سهام را از نظر بازدهی به همراه خواهد داشت.

27 عکس ها

از زمانی که M3 و M4 چند سال پیش با جلوپنجره‌های حجیم کلیوی خود به بازار آمدند، BMW با طرح‌های بحث‌برانگیز فزاینده‌ای ظاهر شد. ما فقط در مورد XM قطبی کننده صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد سری 7 و X7 به شدت فیس لیفت شده نیز صحبت می کنیم. برخی استدلال می کنند که M2 از برخی زوایای نیز کمی عجیب به نظر می رسد، بنابراین قابل درک است که چرا طرفداران برند باواریایی نگران این هستند که مدل های آینده به کدام سمت می روند.

عکس جاسوسی BMW M5 2024

نشانه‌های اولیه حاکی از یک تحول و نه انقلاب برای سری 5 است که قرار است در سال 2023 وارد نسل هشتم خود شود. رندر جدید سوپر سدان از Motor.es تلاش برای از بین بردن پوشش استتاری که در چند ماه گذشته در نمونه های اولیه شاهد بودیم. خودروهای آزمایشی این تصور را ایجاد کردند که طراحان BMW رقیب AMG E63 را تیزتر کرده اند.