هر بوگاتی سنتودیسی در طول تست 217 مایلی قبل از تحویل سرعت 236 مایل در ساعت را طی می کند.

بوگاتی سنتودیسی یک ابرخودروی استثنایی نادر است. تنها 10 دستگاه ساخته خواهد شد، روندی که در حال انجام است. با چنین نادری، می‌توان انتظار داشت که این خودروها در گاراژهایی که تقریباً هیچ مایلی روی کیلومترشمار وجود ندارد، نگهداری شوند. اما هر Centodieci منفرد حداقل 217 مایل را طی می کند و در این فرآیند بسیار فراتر از 200 مایل در ساعت انفجار می کند. و حتی قبل از اینکه صاحبش تحویل بگیرد اتفاق می افتد.

بخشی از این سفر شامل تست‌های شتاب و سرعت در یک فرودگاه بسته است، جایی که هایپرکار به حداکثر سرعت محدود الکترونیکی خود یعنی 236 مایل در ساعت می‌رسد. مانورهای اسلالوم و اضطراری نیز انجام می شود و ماشین را تا حد کامل تمرین می دهد.

تست رانندگی بوگاتی Centodieci قبل از تحویل

9 عکس ها

Centodieci در سال 2019 با سر و صدای قابل توجهی رونمایی شد و به EB110 دهه 1990 ادای احترام کرد. با این حال، تولید اولین نمونه اولیه تا سال 2021 آغاز نشد و پس از آن آزمایش‌هایی انجام شد که در اوایل سال 2022 به پایان رسید. تولید خودروهای مشتری در ماه مارس آغاز شد و تعداد آنها به 10 دستگاه محدود شد.

تست رانندگی بوگاتی Centodieci قبل از تحویل



منبع

به این دلیل که بازرسی قبل از تحویل بوگاتی از Centodieci صرفاً یک نگاه از نزدیک با دستکش های سفید و یک ذره بین نیست. جدا از ظاهر بی نقص، بوگاتی به استیو جنی روی می آورد تا دقیق ترین ارزیابی سازنده در تمام خودروسازی باشد. جنی که یک راننده آزمایشی باتجربه برای بوگاتی است، وظیفه دارد هر Centodieci را روی یک حلقه 186 مایلی رانندگی کند که خودرو را در معرض تقریباً هر موقعیتی که مالک ممکن است با آن مواجه شود، قرار دهد.