بهترین رندرهای هفته 7 نوامبر

نگران نباشید – سری 5 جدید همراه با مدل M5 به جلوپنجره ای با اندازه متناسب ادامه خواهند داد. این رندر پیش نمایش زبان طراحی به روز شده M5 اسپورت است و ما از آنچه تاکنون دیده ایم راضی هستیم.

رندر یافتن انبار سوپراسپرت
رندر BMW M5 2024



منبع

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

نسخه فیس لیفت شده ID.3 – اولین خودروی الکتریکی فولکس واگن مبتنی بر MEB – در حال حاضر در دست توسعه است. این خودرو در سال آینده وارد بازار خواهد شد و یک برادر شاسی بلند ID.3 را به همراه خواهد داشت که در این رندر پیش نمایش داده شده است.

رندر Porsche Boxster EV

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

رندر VW ID.3 SUV این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

Boxster و Cayman با موتور احتراقی تا اواسط دهه فرصت دارند در فروش باقی بمانند و سپس جایگزین‌های کاملاً الکتریکی در راه هستند. اولین عکس های جاسوسی نشان می دهد که Boxster با باتری چگونه می تواند باشد و این رندر سعی می کند استتار را حذف کند تا ظاهری واضح تر داشته باشد.

این به خوبی می تواند چشمگیرترین رندری باشد که تا به حال در Motor1.com ارائه کرده ایم. آنچه در اینجا و در مقاله مرتبط می بینید، عکس هایی از یک انبار واقعی از ابرخودروهای مدرن نیست، بلکه نقاشی های دیجیتالی بسیار دقیق است. فقط… وای!