او با مهربانی تصاویر با وضوح بالا را با او به اشتراک گذاشت Motor1.com، که در گالری عکس زیر داریم. این تنها دومین باری است که نمونه اولیه C10 را مشاهده می کنیم، اما در مقایسه با اولین نگاه ما در ماه می، این بار چیزهای بیشتری برای دیدن وجود دارد.
دید ما این بار محدود به قسمت پشتی C10 است، اما چشم انداز خوبی از قوس چرخ های جلو ارائه می دهد. بسیار در میان بدنه صاف و کم ارتفاع تلفظ می شود. با این حال، ما گمان می کنیم که همه پانل های استتار شده حذف نشده باشند. ناحیه اطراف دریچههای بزرگ گلگیر جلو بهطور مشکوکی صاف به نظر میرسد، مانند درهای این خودروی آزمایشی. ما می دانیم که پاگانی چگونه منحنی ها را در سوپراسپرت های خود دوست دارد، و تیزر رسمی از اوایل ماه مه مطمئناً نشان می دهد که استعداد بیشتری در کنار C10 نسبت به آنچه در اینجا می بینیم، دارد.
ما در آستانه دیدن هایپرکار بعدی از پاگانی هستیم. اولین نمایش رسمی برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است، اما ما در حال چشیدن طعمی هستیم که در حال حاضر انتظار داریم. کاربر اینستاگرام @_Tim_2712 نمونه اولیه C10 را در خیابانهای ایتالیا گرفت و با عکسهایی به سرعت قرعهکشی کرد.
اعتبار عکس: _Tim_2712 / اینستاگرام
در حالی که روکش موتور عقب C10 قبلاً تا حد زیادی پوشیده شده بود، اکنون بدون استتار سنگین است. به این ترتیب، ما می بینیم که عرشه عقب چقدر پایین و صاف است. خروجی نمادین چهار اگزوز پاگانی تقریباً به طور کامل بالای آن قرار دارد و توسط یک اسپویلر نازک با قوس خفیفی پوشانده شده است که محفظه های چراغ عقب را به هم متصل می کند. فضای بین گلگیرهای قوس دار عقب توسط تونل موتور شکسته می شود که می دانیم یک V12 در زیر آن پنهان شده است. پاگانی قبلاً تأیید کرده بود که موتور 6.0 لیتری V12 بازگشته است و احتمالاً 830 اسب بخار قدرت خواهد داشت.
در پادکست Rambling About Cars که در زیر در دسترس است، اخبار بیشتر سوپراسپرت ها را همراه با نگاهی ویژه به پشت صحنه هفته اتومبیل مونتری در پادکست Rambling About Cars ببینید.
این تیزر همچنین تاریخ مشخصی را برای رونمایی از C10 به ما اعلام کرد. 12 سپتامبر روزی است که همه چیز از جمله طراحی متمرکز بر هوا آشکار می شود و نام این هایپرکار کاملاً جدید. C10 نام رمز است، اما تا کنون، ما حتی زمزمه ای از نام آن را نشنیده ایم.
4 عکس ها