طراح سابق فراری، مک لارن، هیوندای ویژن 74 را بسیار دوست دارد



منبع ویژن 74 یک خودروی مفهومی است که در ژوئیه سال جاری با پیش نمایش فناوری های جدید خودروساز کره جنوبی که با طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل ترکیب شده بود، رونمایی شد. این کانسپت در زیر بدنه‌اش دارای باتری با پیل سوختی هیدروژنی است که دو موتور الکتریکی در محور عقب را تامین می‌کند. خروجی ترکیبی آنها بیش از 671 اسب بخار (500 کیلووات) و 664 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور است که برای چنین خودروی جمع و جور کاملاً چشمگیر است.

استفنسون تحلیل خود را با بیان اینکه خودروی مفهومی هیوندای شبیه چیزی است که در دهه 1970 متولد شده است شروع می کند و به نظر می رسد که این خودروساز به هدف اصلی خود از نظر طراحی دست یافته است. استفنسون بر کاپوت بسیار باریک خودرو تاکید می کند که شاید در هنگام نشستن پشت فرمان نمای جلویی بسیار زیادی به شما بدهد. او همچنین چندین نشانه دیگر پیدا می کند که نشان می دهد این در واقع یک طراحی معمولی الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل است، هر چند با تهاجمی بسیار که کاملاً مناسب یک ماشین اسپرت است.

فرانک استفنسون، طراح سابق مک لارن و فراری، با فصل جدید خود بازگشته است یوتیوب مجموعه ای که در آن به طرح های محصولات جدید صنعت خودرو می پردازد. برای اولین ویدیوی سپتامبر 2022، استفنسون برای طرفداران وفادارش سورپرایز کوچکی دارد زیرا اکنون در یک استودیوی مجازی جدید فیلمبرداری می کند که در آن کنار ماشین می نشیند و در مورد ویژگی های ظاهری آن صحبت می کند. اولین مدلی که طراح مراکشی در این چیدمان جدید درباره آن صحبت می کند، هیوندای N Vision 74 است.