تبدیل نیسان Xterra Pop-Top Camper آماده کاوش در قاره آمریکا

Enoch تبدیل را در ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه توضیح داد. متقاعد کننده ترین مورد اضافه شده به دکل چادر پاپ تاپ است که روی بدنه جوش داده شده است. او همچنین مجبور شد سقف را قطع کند که ورودی چادر پشت بام را در داخل کابین قرار می دهد. حتی اثاثه یا لوازم داخلی کابین اصلاح شده DIY بود که از پارچه توید ساخته شده بود.

قبل از نیسان ترا که در نقاط مختلف دنیا به فروش می رسد، Xterra وجود داشت. این SUV خشن مبتنی بر پلت فرم F-Alpha نیسان تا سال 2015 در ایالات متحده فروخته می شد که به دلیل فروش ضعیف متوقف شد.

MoLeisureXventures اکنون دو سال است که در خارج از خانه زندگی می کند و هدف آن بازدید از تمام 63 پارک ملی ایالات متحده است. پس از اتمام ماموریت – تنها آنها در هاوایی، ساموآی آمریکایی و آلاسکا باقی مانده اند – این زوج برای عبور از بزرگراه پانامریکن از خلیج پرودو در آلاسکا تا انتهای آرژانتین حرکت می کنند. آنها قصد دارند این اکسپدیشن را در یک سال کامل کنند تا فرهنگ را در طول مسیر بهتر کاوش کنند و غرق شوند.





منبع

امکانات داخل وسیله نقلیه شامل یک اجاق القایی، یک سینک، برخی از مکان‌های ذخیره‌سازی و محل خواب در بالا است. با نصب پنل های خورشیدی در بالای سقف چادر، می تواند از شبکه خارج شود. به گفته انوک، این دکل 95 درصد تکمیل شده است.

یکی از Xterra که در سال 2009 فروخته شد، به کمک یک زوج به نام خود به یک موتورخانه زیبا تبدیل شده است. MoLeisureXventures. با این حال، این یک تبدیل معمولی نیست – این یک تبدیل DIY به یک کمپینگ پاپ بالا بود. مهمتر از آن، کمپینگ پاپ تاپ تبدیل شده Xterra به یک ماموریت می رود: کاوش در قاره آمریکا از آلاسکا تا آرژانتین.

در خارج، تبدیل Xterra به همان اندازه که برای ماجراجویی های خارج از جاده ناهموار است. این سیستم تعلیق ارتقا یافته است که توسط شوک های Kony Raid 90 ارائه شده است. همچنین دارای صفحات اسکید آلومینیومی و یک غواصی جریان هوا برای دویدن در صحرا است.