تویوتا هایلوکس با دو توربو V12، گیربکس سوپرا بیش از حد شیرین است

تبدیل شده توسط FatBoy Fab Works، این تبدیل هایلوکس در اصل برای فتح تپه سیمولا در سال گذشته ساخته شد. این کامیون از زمانی که برای اولین بار شاهد ساخت و سازها بودیم، ارتقاهای مختلفی را تجربه کرده است. شایان ذکر است، فرانسوا فریتز، صاحب فروشگاه تیونینگ، قبل از تصمیم گیری در مورد آنچه امروز دارد، موتورهای مختلفی را بررسی کرد – یک موتور 5.0 لیتری V12 از تویوتا قرن.

به جرات می توان گفت که این فرم نهایی این کامیون نیست، و ما تا حدی علاقه مندیم که فریتز با این ساخت دیوانه کننده و یکباره به دنبال آن باشد.



منبع

کامیون‌های وانت در آفریقای جنوبی محبوب هستند که به نام دیگر شناخته می‌شوند باکی ها در کشور آفریقایی در واقع پرفروش ترین وسیله نقلیه آفریقای جنوبی در سال 2021 یک پیکاپ تراک و تویوتا هایلوکس است. با این حال، این هایلوکس برخلاف سایر پیکاپ‌های تویوتا در آفریقای جنوبی – یا هر جای دیگری در جهان است.

میل 12 سیلندر سدان باشکوه ژاپنی از نظر موجودی قدرتمند نیست و تنها 276 اسب بخار (206 کیلووات) و 355 پوند فوت (481 نیوتن متر) تولید می کند. با این حال، پس از دو بازسازی موتور و نصب یک جفت توربوشارژر Garrett GT35، کل تنظیمات زیر کاپوت این تویوتا هایلوکس اکنون می‌تواند ۵۶۳ اسب بخار (۴۲۰ کیلووات) و ۷۱۵ پوند فوت (۹۷۰ نیوتن متر) کشش تولید کند.