آئودی RS 4 آوانت، مدل‌های RS 5 پکیج‌های رقابتی با کاهش صدای کمتر دریافت می‌کنند

سیستم تعلیق همچنین دارای نرخ فنر بالاتر، دمپرهای قابل تنظیم سه جهته و تثبیت کننده های سفت تر است.

هر دو بسته Competition شامل یک بسته تزئینی بیرونی مشکی هستند. قطعات تیره تر شامل نشان ها هستند. کربن روکش مات درپوش آینه ها، تیغه جلو، لبه های جانبی، اکستنشن های رکاب و تزئینات دیفیوزر عقب را پوشش می دهد. برای اولین بار در RS4 و RS5، بدنه در رنگ سیاه Sebring با جلوه کریستالی در دسترس است. به عنوان یک اضافی اختیاری، چرخ‌های 20 اینچی در رنگ مشکی فانتوم وجود دارد.

در داخل، آنها دارای پانل های کناری صندلی به رنگ مشکی پیانو هستند. صندلی های اسپرت RS با ترکیبی از جیر مصنوعی دینامیکا و چرم مروارید ناپا در دسترس هستند. کمربندهای ایمنی مشکی با لبه های قرمز هستند.

آئودی RS4 Competition و Competition Plus

در اروپا، بسته‌های Competition و Competition Plus از جولای 2023 در دسترس هستند. Competition Plus 11875 یورو (11739 دلار) است.



منبع

آئودی با معرفی بسته های جدید Competition و Competition Plus به اروپا، RS4 Avant، RS5 Coupe و RS5 Sportback را قدرتمندتر می کند. هنوز مشخص نیست که آیا این ارتقاء ممکن است برای RS5 در ایالات متحده وارد شود یا خیر. ما در حال تماس با شعبه آمریکای شمالی هستیم تا از این موضوع مطلع شویم.

ارتقاء به پکیج Competition Plus تمامی این تجهیزات و موارد دیگر را برای خریداران به ارمغان می آورد. به عنوان مثال، RS Sport Suspension Pro دمپرهای قابل تنظیم دستی وجود دارد. همانطور که ارائه شد، تغییرات ارتفاع سواری را 0.39 اینچ (10 میلی متر) نسبت به تریم های استاندارد RS کاهش می دهد. خریداران در صورت تمایل می توانند آن را به اندازه 0.39 اینچ اضافی رها کنند.

213 عکس ها

هیچ تغییری در موتور وجود ندارد. این مدل ها از یک توربو دوقلو 2.9 لیتری V6 با قدرت 444 اسب بخار (331 کیلووات) و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور استفاده می کنند. با این حال، ترفندهای دیگر به سرعت بخشیدن به وسایل نقلیه کمک می کند. RS4 Avant در 3.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می رسد – 0.2 ثانیه بهتر از نسخه استوک. RS5 Coupe و Sportback در 3.8 ثانیه به این سرعت می رسند – 0.1 ثانیه بهتر.

بسته Competition نقطه شروع این به روز رسانی ها است. این شامل RS Sports Exhaust System Plus با دو لوله اگزوز بیضی شکل با قطر وسیع است. آئودی صدای حاصل را «شدیدتر» توصیف می کند. به علاوه، حدود 17.64 پوند (8 کیلوگرم) کاهش صدای کمتری بین محفظه موتور و فضای داخلی وجود دارد، به طوری که سرنشینان می توانند صدای بیشتری از موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربو بشنوند.