اکنون می توانید برای خرید موستانگ GTD 300000 دلاری فورد اقدام کنید.


اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید زیاد از پول نقد موجود، اکنون زمان آن است که موستانگ GTD خود را مطالبه کنید. یا بهتر است بگوییم، اکنون زمان آن است که از فورد بپرسید که آیا می توانید یکی را بخرید یا خیر. روند درخواست برای وحشی ترین اسب نر قانونی خیابانی از همه آنها اکنون در حال انجام است.

حتی با توجه به قیمت چشمگیر 300000 دلاری فورد، ما گمان می کنیم که فورد کل دوره تولید خود را بفروشد. آمار رسمی منتشر نشده است، اما تخمین ها حاکی از حدود 1000 خودرو است.

در مورد فرآیند درخواست، تنها حرف رسمی ما از فورد این است که اکنون در ایالات متحده و کانادا باز است. وب سایت موستانگ GTD هنوز دکمه ای برای کلیک کردن برای پرس و جو دارد و ما گمان می کنیم که شبیه به فرآیند فورد GT باشد. به‌طور غیررسمی، از طریق انجمن‌های آنلاین می‌شنویم که فورد می‌خواهد GTD در دست افرادی باشد که واقعاً آن را رانندگی می‌کنند. آیا این در نهایت مورد است، ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم.

رانندگی با GTD باید کاملاً یک تجربه باشد. این نسخه جاده‌ای از خودروی مسابقه‌ای موستانگ GT3 دارای یک موتور 5.2 لیتری V-8 سوپرشارژر است که بیش از 800 اسب بخار قدرت دارد. این به عقب خودرو می رود که در آن یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه نصب شده است و موستانگ را به توزیع وزن 50/50 نزدیک می کند. این خودرو بر روی سیستم تعلیق نیمه فعال و قابل تنظیم فشار می‌رود و بدنه فیبر کربنی، بال عقب غول‌پیکر، لاستیک‌های چسبنده بزرگ و دریچه‌های هوای فراوان دارد – هر چیزی که از یک ماشین مسابقه‌ای خیابانی انتظار دارید.

موستانگ GTD یک خودروی تولید محدود خواهد بود، اما منحصر به آمریکای شمالی نخواهد بود. فورد می‌گوید روند درخواست در ماه ژوئن برای اروپا، خاورمیانه و مکزیک باز خواهد شد. این نشان‌دهنده اهداف تولید مشخصی برای آن مناطق است، اما در حال حاضر، فورد اعدادی را بیان نمی‌کند.

اخبار GTD در شصتمین سالگرد تولد موستانگ منتشر می شود. این خودروی نسل اول اولین بار در 17 آوریل 1964 در نمایشگاه جهانی نیویورک به نمایش درآمد. این بخش خودروهای پونی را تأسیس کرد و در سه سال اول مدل خود بیش از یک میلیون دستگاه فروخت.



منبع