قیمت مرسدس AMG C63 جدید 85050 دلار است


مرسدس-ای ام جی C63 جدید را در سپتامبر 2022 رونمایی کرد، اما این سدان اسپرت برقی شده در ایالات متحده به تازگی قیمت گذاری شده است. قیمت این خودرو با در نظر گرفتن هزینه اجباری مقصد و تحویل 1150 دلاری از 85050 دلار شروع می شود. با تکنولوژی اضافی به تریم Pinnacle ارتقا دهید و 87100 دلار خواهید پرداخت. این مدل از اواخر بهار امسال در نمایندگی ها عرضه خواهد شد.

چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرد؟ حریف اصلی آن بی ام و M3 است که از 76995 دلار به فروش می رسد. بسیاری از علاقه مندان به احتمال زیاد جنگنده C63 باواریا را برای موتور شش خطی بزرگتر (بدون تنظیمات هیبریدی پلاگین)، طرح دیفرانسیل عقب و جعبه دنده شش سرعته دستی ترجیح می دهند. M3 Competition فقط خودکار قدرتمندتر هنوز هم ارزان تر است و 81195 دلار است.

در مورد M3 Competition xDrive دو پدالی، قیمت آن تقریباً به اندازه AMG C63 است و 85295 دلار است. مدل محدود M3 CS که سال گذشته عرضه شد، از بین رفته است، اما زمانی که نسخه ویژه در دسترس قرار گرفت، BMW قیمت 119695 دلاری را دریافت کرد.

آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو معمولاً یک رقیب مستقیم است، اما این سدان اسپورت ایتالیایی متأسفانه در حال بازنشستگی از ایالات متحده است. اگر عجله دارید، سفارشات نهایی تا پایان این ماه انجام می شود و تولید در ژوئن به پایان می رسد. مدل V-6 فقط RWD می تواند با 83,465 دلار مال شما باشد—یک بار دیگر ارزان تر از C63. اگر تا پایان ماه تحویل بگیرید، آلفا یک مشوق 1750 دلاری ارائه می دهد که قیمت را به 81715 دلار کاهش می دهد.

کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ به نمایندگی از آمریکا، ارزان‌ترین مدل از این مدل است. به گیربکس دستی پایبند باشید و 62890 دلار می پردازید، در حالی که قیمت مدل اتوماتیک 66065 دلار است. آئودی RS5 Sportback نیز وجود دارد که از نظر فنی یک هاچ بک است، اما همچنان یک رقیب AMG C63 است. این مدل نیز کمتر از مدل آفلترباخ است زیرا چهار حلقه 80995 دلار قیمت دارند.

مدل قیمت پایه
مرسدس AMG C63 85050 دلار
BMW M3 76995 دلار
آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 81715 دلار
کادیلاک CT4-V بلک وینگ 62890 دلار
آئودی RS5 اسپرت بک 80995 دلار

خرید گران‌ترین خودرو در بخش خود، قوی‌ترین موتور چهار سیلندر جهان را که تا به حال در یک خودروی تولید سری ساخته شده است، می‌سازد. “M139l” دست ساز یک واحد 2.0 لیتری است که به صورت طولی به جای عرضی نصب شده است، همانطور که در خودروهای “45” AMG وجود دارد. این خودرو به تنهایی 469 اسب بخار قدرت تولید می کند و با موتور الکتریکی 201 اسب بخار کار می کند.

شایان ذکر است که موتور الکتریکی نصب شده در پشت حداکثر توان خود را تنها برای 10 ثانیه ارائه می دهد در حالی که خروجی مداوم تنها 94 اسب بخار است. e-motor آب خود را از یک بسته باتری 6.1 کیلووات ساعتی می گیرد. برخلاف مدل قبلی دیفرانسیل عقب و با موتور V-8، AMG C63 چهار دیگ جدید کاملاً با سیستم AWD در دسترس است. حداکثر خروجی ترکیبی 671 اسب بخار و گشتاور خیره کننده 752 پوند فوت دریافت می کنید. برای شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در 3.3 ثانیه، عضله برقی کافی است.

یک موتور الکتریکی دوم وجود دارد که توربو را به صورت قرقره در می آورد تا تاخیر وحشتناک توربو را تقریباً از بین ببرد. مرسدس AMG همچنین از فرمان چرخ‌های عقب (تا 2.5 درجه)، ترمزهای کامپوزیت، پایه‌های موتور پویا و میرایی تطبیقی ​​استفاده می‌کند. آمریکا فقط این سدان را دریافت می کند، اما اروپایی ها نیز می توانند C63 را به عنوان یک واگن کاربردی تر خریداری کنند. RS4 Avant و M3 Touring نیز در ایالات متحده موجود نیستند.

باید دید چه تعداد از آمریکایی ها برای یک خودروی چهار سیلندر 85000 دلار خرج می کنند، حتی اگر مشخصات آن اینقدر چشمگیر باشد. نفس خود را برای بازگشت V-8 حبس نکنید، زیرا قبلاً منتفی شده است. مدیر عامل AMG مایکل شیبه گفت که آنها به تنظیمات چهار سیلندر هیبریدی پلاگین پایبند هستند زیرا “بسیار بسیار پیشرفته” است.

E63 آینده همچنین نسخه بزرگ V-8 را از دست خواهد داد، که احتمالاً فضایی را برای یک شش خطی برقی باز می کند.



منبع