این پورشه کیمن GT4 RS را ببینید که جالب‌ترین جاده‌ای را که تا به حال نشنیده‌اید


شما می توانید بدتر از گذراندن وقت پشت فرمان یک 718 کیمن در یک جاده خوب انجام دهید. ارتقاء سطح بالای کیمن GT4 RS حتی بهتر است. آیا یک مسیر خالی از جاده کوهستانی پر پیچ و خم را پیدا می کنید تا از آن لذت ببرید؟ اکنون ما در حال صحبت از بهشت ​​قانونی خودرو هستیم. به طرز غم انگیزی، پورشه در این ویدیوی کوتاه فقط 56 ثانیه از چنین نیروانا را با ما پذیرایی می کند، اما نترسید. ما اطلاعاتی در مورد نحوه لذت بردن از این جاده دقیق داریم.

اما ابتدا، در اینجا یادآوری می کنیم که چه چیزی پورشه 718 کیمن GT4 RS را بسیار خاص می کند. این تریم پرطرفدار در خط کیمن است که موتور زیبای 4.0 لیتری تنفس طبیعی 6 تخت را از 911 GT3 برای قدرت وام گرفته است. در اینجا قدرت 493 اسب بخار تنظیم شده است و چرخ های عقب را از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه هدایت می کند.

پورشه می‌گوید GT4 RS در 3.2 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می‌رسد، تا زمانی که چسبندگی کافی در دسترس باشد. همچنین می تواند در کمتر از هفت دقیقه حلقه نوربرگ رینگ را طی کند. تجربه خود ما از رانندگی با GT4 RS تأیید می کند که این واقعاً یک ماشین راننده فوق العاده است.

در اینجا چیزی است که جاده را در این ویدیو بسیار خاص می کند. جاده کوه آهنی در غرب داکوتای جنوبی می تواند بهترین راز سفر جاده ای همه آنها باشد. این نیست واقعا یک راز – یک وب سایت اختصاص داده شده به این گردش 17 مایلی در میان تپه های سیاه مرکزی وجود دارد – اما توجه مکان هایی مانند Tail of the Dragon را به هیچ وجه جلب نمی کند. و با این حال، با 314 منحنی که از میان صخره های گرانیتی و سه تونل عبور می کنند، رانندگی کردن به همان اندازه هیجان انگیز است. این جاده خانه «پل های دم خوک» است، بخشی که به معنای واقعی کلمه از دو پیچ 360 درجه عبور می کند.

جاده کوه آهنی داکوتای جنوبی
جاده کوه آهنی داکوتای جنوبی

اعتبار عکس: کریستوفر اسمیت / Motor1

این جاده که به عنوان بزرگراه 16A نیز شناخته می شود، ورودی شرقی پارک ایالتی کاستر را به بزرگراه 244، تقریباً سه مایلی از کوه راشمور، متصل می کند. صرف نظر از اینکه از کجا شروع می کنید، جاده به سمت قله نوربک در ارتفاع 5400 فوتی پیچ می خورد. این نقطه میانی نمایی قاتل از کل محدوده بلک هیلز را ارائه می دهد و در نزدیکی این نقطه است که ویدیوی پورشه شروع می شود. البته از آنجایی که یک جاده عمومی است محدودیت های سرعتی وجود دارد که باید رعایت شود. اما، اگر مانند پورشه توانایی بستن جاده را ندارید، همچنان به اندازه کافی پویا است تا در سرعت های پایین تر لذت ببرید.

به عنوان یک ساکن سابق داکوتای جنوبی، بارها از این رانندگی لذت بردم. بنابراین، پورشه، اگر می‌خواهید با یک راننده باتجربه جاده کوهستان آهنین دویدن دیگر را انجام دهید، به من ضربه بزنید. من خوشحالم که خدماتم را رایگان ارائه می کنم.



منبع