834-HP هوندا سیویک واگن در مقابل. آئودی RS5 درگ ثابت می کند که قدرت همه چیز نیست


ماشین شما می تواند یک میلیون اسب بخار قدرت تولید کند، اما در مسابقه درگ مهم نیست که نتوانید آن را به جاده منتقل کنید. این نبرد بین یک هوندا سیویک واگن چهار چرخ متحرک با قدرت 834 اسب بخار در برابر یک آئودی RS5 ثابت است.

سیویک محصول تیونر Bisimoto است. موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر 108 اسب بخاری از بین رفته و با موتور 2.4 لیتری توربوشارژ جایگزین شده است. قدرت از طریق یک گیربکس پنج سرعته متوالی به هر چهار چرخ می رسد.

RS5 دارای موتور آشنای 2.9 لیتری V6 توئین توربوشارژ آئودی است که 444 اسب بخار قدرت و 442 پوند فوت می کند. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تیپترونیک خروجی را به سیستم چهارچرخ متحرک این برند هدایت می کند.

در حالی که سیویک قدرت قابل توجه 834 اسب بخار تولید می کند، در مسابقه درگ با مشکل مواجه است. ماشین چسبندگی زیادی به خارج از خط دارد که باعث باتلاق شدن موتور می شود. پس از آن، مدتی باقی مانده است که نیروگاه به اوج افزایش می‌دهد، که به آئودی اجازه می‌دهد تا پیروزی آسانی را کسب کند.

در طول دور دوم، راننده سعی می‌کند با دورهای بالاتر حرکت کند، که باعث چرخش لاستیک‌ها می‌شود و در نتیجه ضرر دیگری به همراه دارد. با زمان بیشتر پشت فرمان، یک فرد می تواند راه بهتری برای خارج شدن از خط بیابد، اما به نظر می رسد این سیویک وسیله نقلیه ای دشوار برای یادگیری سریع خلبانی است.

این دو خودرو نیز از یک رول مسابقه می دهند و نتایج شگفت انگیز است. از سرعت 30 مایل در ساعت، هوندا سر و صدای زیادی ایجاد می کند، اما واکنش فوری آئودی به معنای برتری زودهنگام است. سپس، راننده سیویک به دنده چهارم تغییر می‌کند و باعث می‌شود که دستگاه به سمت جلو حرکت کند تا برنده شود.

دویدن دوم از سرعت 50 مایل در ساعت در نهایت نقاط قوت سیویک را نشان می دهد، زیرا می تواند یک پیروزی آسان در برابر آئودی به دست آورد.

با نزدیک به 400 اسب بخار بیشتر از آئودی و وزن کمتر، انتظار دارید که هوندا در هر مسابقه به پیروزی های فراری دست یابد. با این حال، به نظر می‌رسد که موتور توربوشارژ آن به‌جای باند وسیع قدرت، اوج خروجی را در اولویت قرار می‌دهد. هنگامی که در حالت تقویت نیست، صدا و خشم وجود دارد اما شتاب محدود است.



منبع