تماشای این انبار قدیمی Chevy Find آخرین شستشوی خود را قبل از رفتن به حیاط آشغال انجام می دهد


یکی را برای این سدان دو در شورولت مدل 1952 بریزید. این کاملاً کثیف است و شواهدی از تصادف در یک نقطه از عمر طولانی خود را نشان می دهد، اما این چیزی است که نمی توانید ببینید که بیشترین اهمیت را دارد. پس از نشستن روی یک انبار بتنی در 48 سال گذشته، اسکلت آن پوسیده شده است.

مقصد این Chevy برای سنگ شکن است، اما بدون شستشوی نهایی به محل استراحت نهایی خود نمی رود. این خودرو نقطه مرکزی جدیدترین پروژه پاکسازی Detail Dane است که این اثر را در نزدیکی فروشگاه شمالی میشیگان خود کشف کرد.

پدر مالک خودرو را در دهه 1970 زمانی که از طریق فروش مالیاتی خانه ای خرید، خریداری کرد. در گاراژ نشسته بود و متعاقباً به انبار رفت، جایی که راه اندازی شد و قبل از رفتن به داخل “کمی” در اطراف ساختمان رانده شد. این در سال 1976 بود، و این همان جایی بود که Dane با تریلر خود و دوربین فیلمبرداری وارد شد.

واضح است که این Chevy برای چندین دهه پارک شده است، اما لاستیک های برفی قدیمی در پشت نشان می دهد که در زمستان پارک شده است. در میشیگان، این به معنای نمک جاده است. و متأسفانه، به نظر می رسد این ماشین قبل از خواب طولانی شسته نشده است. زنگ زدگی قابل توجهی در زیر وجود دارد و خوردگی آسیب جدی به هکتارهای کروم وارد می کند. با این حال، بدون هیاهو زیاد از انبار بیرون می‌آید، و در یک نگاه، به نظر می‌رسد کاندیدای خوبی برای بازسازی باشد.

سپس پاکسازی شروع می شود. نمای بیرونی به قدری کثیف است که قبل از شروع شستشوی برقی، جارو برقی وارد می شود. یک لانه بزرگ موش در تنه پیدا می شود و داخل آن پر از قالب است. آنجاست که زخم های مرگبار این سدان کشف می شود. پس از برداشتن صندلی ها، می بینیم که کف از بین رفته است. همچنین می توانیم حفره های بزرگی را در قاب ببینیم که از زیر آن قابل مشاهده نیستند. آزاردهنده.

یک قاب خوب را می توان برای بازسازی تهیه کرد، اما یک سدان دو در شورولت 1952 (در تریم Styleline Deluxe) مانند آنچه که در دهه اخیر ساخته شد، پول زیادی نمی برد. و با پاک شدن کثیفی، واضح است که این خودرو در اثر برخورد آسیب دیده و در نقطه‌ای دوباره رنگ آمیزی شده است. همه را اضافه کنید، و یک کلاسیک پوسته دار خواهید داشت که ارزش پس انداز کردن را ندارد.

1952 شورلت سدان پاکسازی

با این حال، این بدان معنا نیست که داستان آن به پایان رسیده است. در این ویدئو، Dane می‌گوید که ماشین را خریده است و ممکن است یک کار دیوانه‌کننده انجام دهد، مثلاً آن را روی یک قاب 4×4 انداخته تا یک آفرود بزرگ بسازد. جدا کردن آن نیز یک گزینه است، اما هر اتفاقی که از اینجا بیفتد، زندگی آن به عنوان یک سدان فروتن Chevy به خوبی و واقعاً به پایان رسیده است.



منبع