جنسیس به مسابقه علاقه مند است، اما هنوز هیچ برنامه ای ندارد



جنسیس این هفته به مناسبت نمایشگاه خودروی نیویورک، بلندپروازی های عملکردی خود را به وضوح بیان کرد. این برند پروژه “Magma” خود را آغاز کرد، سری جدیدی از مدل های اسپرت که در صدر خط مدل های مربوطه قرار می گیرند. با کمال تعجب، جنسیس همچنین جکی آیکس، برنده شش بار لمانز را به عنوان مشاور رسمی و سفیر برند به همراه آورده است.

در یک ارائه در یک رویداد قبل از نمایشگاه خودرو در دوشنبه، Icxk در مورد تمایل به حضور در یک “تیم برنده” صحبت کرد و مدیر خلاق Genesis، Luc Donckerwolke، به افرادی که جمع شده بودند گفت که فقط کمربند ایمنی خود را نبندند، بلکه مهارهای مسابقه را نیز نبندند. سخت است که این را نخوانید نه فقط به عنوان جنسیس که می‌خواهد وارد ماشین‌های پرفورمنس شود، بلکه در مسابقه‌ای نیز می‌خواهد. ترکیب آن با افزایش حضور این برند در گرن توریسمو سری، و شما می توانید ببینید که این احتمالا به کجا می رود.

متأسفانه، در حال حاضر چیزی در افق وجود ندارد. دانکرولکه گفت: مسابقه جالب است موتور 1 چهارشنبه در نمایشگاه خودرو ما باید لحظه مناسب را نیز پیدا کنیم، زیرا امروز که با بی ثباتی مقررات مسابقه می دهیم، نمی توان روی آن شرط بندی کرد، زیرا با برقی شدن تمام مقررات ورزش موتورسواری در حال تغییر است. بنابراین ما باید کمی صبر کنیم.”

بنابراین قطعاً در رادار است، اگر نه چیزی که می‌توانیم در دو یا سه سال آینده انتظار داشته باشیم. در مورد Icxk، دانکرولکه گفت که او “بُعد دیگری را به گروه می آورد. این حمایتی از برنامه Magma است.”

در اوایل هفته، Icxk گفت موتور 1 او تصمیم گرفت پس از یک سفر چشمگیر به کره به دعوت Doncerwolke کار با جنسیس را آغاز کند. او گفت: “من این گزینه را داشتم که یا در گذشته بمانم یا در آینده بیایم و با افرادی زندگی کنم که در حال و آینده هستند.” “پس این فقط یک گزینه فوق العاده است.”

اما در حال حاضر، او مانند نیکی لاودا برای مرسدس یا هلموت مارکو برای نوع ردبول نیست. حداقل الان نه.



منبع