ربکا کلنسی به عنوان سردبیر Autosport انتخاب شد


لندن، 17 آوریل 2024 – ربکا کلنسی به عنوان سردبیر منصوب شد، اتو اسپورت، امروز توسط مایک اسپینلی، رئیس محتوای شبکه موتور اسپورت اعلام شد.

انتصاب او از 29 آوریل اجرایی می شود. اتو اسپورت تاثیرگذارترین منبع جهان برای اخبار و تحلیل های مسابقه ای است.

کلنسی که یک طرفدار مادام العمر ورزش است به آن ملحق می شود اتو اسپورت از جانب زمان جایی که او در هفت سال گذشته خبرنگار مسابقات اتومبیل رانی بود. علاوه بر این، کلنسی ورزش های دیگری از جمله راگبی، دو و میدانی و تنیس را پوشش داد.

او قبل از پیوستن به تیم ورزشی، روی میز اخبار و تجارت کار می کرد. قبل از پیوستن زمان، کلنسی در بود تلگراف و فایننشال تایمز مجله سرمایه گذاری

“من از استقبال از ربکا هیجان زده ام اتو اسپورتاسپینلی می‌گوید: «تخصص داستان‌گویی، دانش عمیق F1 و اشتیاق او به ورزش‌های موتوری، چشم‌اندازی پرانرژی را برای این برند مشهور ایجاد می‌کند. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم او چگونه رهبری می کند اتو اسپورت به 75 رسیدهفتم سالگرد سال آینده و پس از آن.”

علاوه بر این، بن هانت، روزنامه‌نگار برجسته F1 نیز به آن ملحق خواهد شد اتو اسپورتهانت بیش از 12 سال در ورزش موتوری کار کرده است، اخیراً در خورشید جایی که او خبرنگار F1 و ستون نویس ورزش موتورسواری بود.

او نویسنده است رشد بالها: داستان درونی مسابقه ردبول (2024) و لاندو نوریس: بیوگرافی (2023). در یک فعالیت 23 ساله در روزنامه‌نگاری ورزشی، او قبلاً در مورد فوتبال لیگ برتر، تست‌های کریکت Ashes، مسابقات قهرمانی اسنوکر و جام‌های رایدر گزارش داده است.

ربکا و بن به طور مشترک میزبان پادکست F1 Inside the Piranha Club هستند و این کار را در نقش های جدید خود در Autosport ادامه خواهند داد.

کلنسی گفت: “من مفتخرم که این برند معتبر موتوراسپورت را وارد این دوره جدید کنم.” ما با هم، با تیم روزنامه نگاران متعهد و تولیدکنندگان محتوا، مرزها را پشت سر می گذاریم و شور و اشتیاق طرفداران را در سراسر جهان شعله ور می کنیم.”

با حدود 75 سال اقتدار، اتو اسپورت دسترسی بی نظیری به دنیای رو به رشد مسابقه جهانی دارد. این برند بیش از دو میلیون طرفدار دارد و روایت‌های درونی، نکات فنی و تجارت دنیای مسابقه‌های جهانی را پوشش می‌دهد.



منبع