فورد موستانگ شصتمین سالگرد چرخ های بسیار باحالی دارد


فورد موستانگ رسما 60 ساله شد. این خودروساز میزبان یک رویداد ویژه در شارلوت، کارولینای شمالی برای جشن گرفتن است. همچنین در حال عرضه یک تریم جدید به نام بسته 60th Anniversary است.

برای ثبت، این فقط یک بسته ظاهری است. اما به اعتبار فورد، این یک لباس کاملاً تیز است که بدون اینکه خیلی ظریف یا در چهره شما ظاهر شود، خودنمایی می کند. چرخ ها احتمالا اولین مواردی هستند که متوجه آن خواهید شد. آنها 20 اینچ در یک الگوی پنج پره ساده هستند که به شدت از طرح های 1965 طراحی شده است. این یک تغییر با طراوت در عصری است که با طرح‌های پیچیده چرخ‌های “دانه‌ی برف” پر شده است. البته، چیزهای بیشتری در این بسته از چرخ های براق وجود دارد.

آن نشان‌ها و نوارهای 5.0 را در پایین کناره‌ها می‌بینید؟ آن‌ها بر اساس طرح‌هایی از مدل 1965 هستند، همانطور که نشان GT روی صندوق عقب است. در جلو، جلوپنجره‌ای بی‌نظیر می‌بینید که دارای طراحی مشبک رترو است، در حالی که سوراخ‌های بینی دارای لهجه‌های نقره‌ای هستند که به برجسته‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند. چراغ‌های دودی بسته موستانگ نیت پونی اضافه شده‌اند که تضاد کاملی با درپوش‌های آینه‌های جانبی بسیار براق دارد. متأسفانه، آنها کروم واقعی نیستند. اما نقره‌ای روشن آن ظاهر کلاسیک را تقلید می‌کند. یعنی مگر اینکه موستانگ سفید را انتخاب کنید که در این صورت آینه ها رنگ بدنه هستند.

در مورد رنگ‌ها، بسته 60 سالگی فقط با رنگ‌های سفید، قرمز مسابقه‌ای یا آبی بخاری فوق‌الذکر موجود است. شما می توانید نوار کناری را به رنگ قرمز یا نقره ای داشته باشید و در داخل، گزینه های رنگ داخلی خاکستری، قرمز یا مشکی هستند. همچنین نشان ویژه 60 سالگی را در پانل ابزار خواهید دید.

در زیر پوست، همه چیز همان چیزی است که در موستانگ GT جدید پیدا می کنید. موتور 5.0 لیتری V-8 480 اسب بخار قدرت دارد که چرخ های عقب را با گیربکس شش سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک به حرکت در می آورد. اگر این بسته را روی EcoBoost یا حتی GT استاندارد می‌خواهید، شانسی ندارید. فقط در تریم GT Premium موجود است. حداقل می توانید بین سقف کانورتیبل یا ثابت یکی را انتخاب کنید.

فورد تنها 1965 موستانگ را با بسته 60 سالگرد تولید خواهد کرد، به دلایلی که باید واضح باشد. قیمت آن تا پایان سال زمانی که به عنوان مدل 2025 به نمایندگی ها برسد، اعلام خواهد شد.



منبع