سوبارو BRZ Cup Car Basic ژاپن مدل 2024 چشم بینایی دارد و 24300 دلار قیمت دارد.


سوبارو از سال 2013 زمانی که BRZ RA با چرخ‌های فولادی و رول کیج عرضه شد، یک BRZ آماده پیست را در ژاپن می‌فروشد. سپس BRZ Cup Car Basic در سال 2022 بر اساس مدل نسل دوم عرضه شد. برای سال 2024، کوپه اسپورت متمرکز بر علاقه مندان برخی به روز رسانی ها را دریافت می کند در حالی که بسیار ارزان است.

شما همچنان لاستیک‌های فولادی 16 اینچی را با لاستیک‌های 205/55 R16 دریافت می‌کنید زیرا سوبارو می‌داند که به هر حال می‌خواهید چرخ‌ها را عوض کنید. برای سال 2024، شکل قفس رول شش نقطه ای و نوار کناری آن اصلاح شده است. مهمتر از آن، سوبارو اکنون BRZ Cup Car Basic را با EyeSight استاندارد تجهیز کرده است که یافتن آن در یک ماشین فقط برای پیست غیرمنتظره است. Subie از سال گذشته گیربکس دستی و جاده ای BRZ را با EyeSight می فروشد.

مانند قبل، نسخه هاردکور کیسه هوای جانبی و پرده ای را حذف می کند در حالی که بیشتر عایق صدا نیز از بین رفته است. صندلی راننده دارای پیچ های چشمی برای مهار شش نقطه ای است و تشک های کف پس از نصب رول کیج متفاوت است. سوبارو یک خنک کننده روغن موتور اضافی نصب می کند و باله هایی را برای هدایت هوا به دیفرانسیل عقب نصب می کند.

BRZ Cup Car Basic با 2843 پوند در واقع سبک‌تر از مدل قانونی خیابانی نیست. هنوز صندلی های سرنشین و حتی تهویه هوا دارد، اگرچه رول کیج دریچه های جانبی را مسدود می کند. ترجمه ژاپنی برگه مشخصات نشان می‌دهد که کیسه‌های هوای جانبی هنوز وجود دارند اما در صورت تصادف باز نمی‌شوند. آنها پس از افزودن قفس رول غیرفعال شده اند.

سوبارو هشدار می دهد که Cup Car Basic “ممکن است در مقایسه با BRZ استاندارد از نظر سواری، راحتی، مانور پذیری، سهولت ورود و خروج و بی صدا دارای معایبی باشد.” به جای لاستیک زاپاس، ماشین پیست با کیت تعمیر پنچر لاستیک عرضه می شود.

قیمت آن معادل 24373 دلار است که با توجه به ارزان‌ترین خرده‌فروشی‌های BRZ 2024 از 30195 دلار در ایالات متحده، مانند سرقت به نظر می‌رسد. این دو در سال 2022 تقریباً یکسان قیمت داشتند، اما ارزش ین ژاپن در مقایسه با دلار آمریکا در چند سال گذشته حدود 18 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، BRZ همچنان در ایالات متحده گران تر می شود، به طوری که 2024MY 1700 دلار گران تر از 2023MY است.

سوبارو BRZ Cup Car Basic دارای نسخه ای معادل تویوتا GR86 است که این دو در جام GR86/BRZ ژاپن با هم رقابت می کنند.



منبع