هدیه بوگاتی را به خانه بیاورید حتی اگر نمی توانید یکی از آن را بخرید


داشتن یک بوگاتی، مظهر اسراف و انحصار خودرویی، امتیازی است که برای تعداد کمی از نخبگان محفوظ است. کمیاب بودن و هزینه بالای این هایپرکارها، آنها را برای بیشتر علاقه مندان به رویاهای دست نیافتنی تبدیل می کند. با این حال، طرفداران بوگاتی اکنون می توانند از طریق مجموعه ای از هدایای کریسمس که روح تجملات و عملکرد این برند را تجسم می بخشد، بخشی از این لوکس را وارد زندگی خود کنند.

برای کسانی که مشتاق یک بوگاتی هستند اما ممکن است هرگز این شانس را نداشته باشند که یکی از خودروهای نمادین آن را داشته باشند، بوگاتی برند لایف استایل مجموعه ای از محصولات را با همکاری شرکت های مختلف تولید کرده است. به عنوان مثال، هدفون های بی سیم Master & Dynamic از سرامیک بادوام ساخته شده اند و دارای سیستم حذف نویز برای صدایی تمیزتر هستند. با یک کیف باریک طراحی شده برای قابلیت حمل جیبی و زمان کلی بازی 42 ساعته، این مجموعه با قیمت 399 دلار در دسترس است.

بوگاتی سرامیک تایتان ادیشن

برای افرادی که با فناوری آشنا هستند و از ادغام فناوری پیشرفته و تجمل قدردانی می کنند، ساعت هوشمند بوگاتی Ceramique Titane Edition انتخاب خوبی است. این ساعت هوشمند که با همکاری ساعت‌های VIITA طراحی و ساخته شده است، دارای ساختار سرامیکی تیتانیوم سبک و مقاوم در برابر خش است. از سنسورهای پیشرفته برای اندازه گیری ضربان قلب و تغییرات ضربان قلب استفاده می کند و بیش از 90 فعالیت ورزشی را پشتیبانی می کند. قیمت آن 1625 دلار است.

برای علاقه مندان به صدا که به دنبال یک تجربه صوتی احساسی در خانه هستند، مجموعه بلندگوهای Tidal for Bugatti ‘Royale’ گزینه بسیار جالبی است. این مجموعه بلندگو با درایورهای بلندگو با دیافراگم الماسی، ساب ووفرهای نامرئی و فناوری تقویت کننده منحصر به فرد، صدایی شفاف و دامنه دینامیکی تقریبا نامحدود ارائه می دهد. هر مجموعه بلندگوی موجود را می توان شخصی سازی کرد تا زمانی که شما آماده باشید بسته به مشخصات، حدود 450000 دلار برای مجموعه بپردازید. بله شما آن را درست خواندید.

MW08 بوگاتی

هجوم بوگاتی به عینک به همان اندازه چشمگیر است با مجموعه عینک بوگاتی مدل 07. این عینک آفتابی که در ژاپن ساخته شده است، از فیبر کربن برای بخش هایی از فریم استفاده می کند و به محصولات خودرویی بوگاتی ادای احترام می کند. در عین حال، تکنیک رسوب بخار مثبت (PVD) سطحی بسیار مقاوم در برابر سایش را تضمین می کند و آنها را به لوازم جانبی مناسب برای کسانی تبدیل می کند که قدر چیزهای ظریف زندگی را می دانند.

از آنجایی که تعطیلات مترادف با جشن ها و نان تست است، بوگاتی شامپاین کربن EB.03 Bolide را ارائه می کند. این نسخه محدود Blanc de Blancs از انبار خصوصی Carbon، با محصول 2013 خود، از 100 درصد انگور Grand Cru Chardonnay تشکیل شده است. این شامپاین در یک بطری فنی قرار گرفته است که در طراحی Bolide با علامت تجاری X-motif منعکس شده است، این شامپاین یک کالای کلکسیونی است که ظرافت بوگاتی را به مجالس جشن می بخشد.



منبع