هر ویدیوی Ken Block Gymkhana را در این مجموعه مگا دو ساعته تماشا کنید


3 آوریل به طور غیررسمی به عنوان روز کن بلاک نامگذاری شده است، که به افتخار شماره 43 که او در طول دوران ورزشی خود حمل می کرد نامگذاری شد. برای جشن گرفتن، کانال یوتیوب Hoonigan بزرگترین ویدیوی Ken Block Gymkhana تمام دوران را آپلود کرد. این فیلم جدید نیست، بلکه تلفیقی از تک تک ویدیوهای Gymkhana در این مجموعه است که برای بیش از دو ساعت تخریب بی‌وقفه تایرها در کنار هم قرار گرفته‌اند. و کاملاً با شکوه است.

احتمالاً بیشتر یا همه این ویدیوها را قبلاً دیده اید. مرتب کردن آنها به ترتیب زمانی برای یک کلیپ تلفیقی بزرگ مطمئناً راحت است، اما در اینجا تقارن رضایت‌بخشی نیز وجود دارد. اولین ویدیوی تمرین Gymkhana Block در سال 2008، در سال‌های اولیه این پلتفرم و مدت‌ها قبل از اینکه کانال Hoonigan یک چیز باشد، به YouTube رسید. DC Shoes، شرکتی که Block یکی از بنیانگذاران آن بود، چندین کلیپ دیگر را میزبانی کرد و هنوز هم می توانید آنها را در کانال امروز پیدا کنید. اما داشتن همه چیز در زیر خانه هونیگان کاملاً مناسب است.

بنابراین شیرجه بزنید و 16 سال دریفت، دونات، چرخش، پرش، نزدیکی از دست دادن، نزدیک شدن ضربه، و صدای لاستیک هایی که تا حد نابودی شکنجه می شوند را دوباره ببینید. شما دو نسل از سوبارو WRX، تکرارهای متعدد فورد فیستا، هر دو نسخه از Hoonicorn دیوانه، فوکوس RS RX، اولین اسکورت کوزوورث بلاک، هونیتراک، و آخرین خودرویی که او شکست داد، آئودی S1 E- را خواهید دید. ترون هونیترون. نمایشگاه های او سراسر جهان را در بر گرفت و صدها میلیون بازدید در یوتیوب به دست آورد و در عین حال بر نسلی از مسابقات اتومبیلرانی تأثیر گذاشت. و همه چیز با یک جلسه آزمایش ساده در یک WRX 2006 در یک پایگاه نظامی از کار افتاده در کالیفرنیا آغاز شد.

شایان ذکر است که ویدیوی تلفیقی تمامی اجراهای رسمی Gymkhana از جمله صعود به تپه Climbkhana را نشان می دهد. اما Block's را پیدا نخواهید کرد تخت گاز ظاهر شدن به دلایل واضح همچنین موارد اضافی مانند Gymkhana 2.1 عجیب و غریب فیلم‌برداری شده با راب دیردک را پیدا نمی‌کنید، اما این ویدیو شامل Footkhana است – رقابتی سرگرم‌کننده بین Block و ستاره فوتبال نیمار جونیور که ممکن است از دست داده باشید.

آیا ماجراجویی Gymkhana خاصی وجود دارد که بیشتر برای شما متمایز باشد؟ وارد نظرات شوید و لحظات بلوک مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید.



منبع