پکیج Ford Bronco Raptor With Black Appearance 96925 دلار قیمت دارد


درست به موقع برای خورشید گرفتگی بزرگ، بسته خاموشی جدیدی برای فورد برونکو رپتور ارائه می شود. فورد به ما می گوید که بسته ظاهری سیاه جدید برای کسوف ساخته نشده است. بدون توجه به موقعیت ماه در مقابل خورشید می آمد. با این وجود، بیضی آبی مطمئناً از این موقعیت برای ارتقاء استفاده می کند.

اینکه آیا فورد از خریداران رپتور با قیمت بسته 4995 دلاری استفاده می کند یا نه موضوعی است که ما آن را برای بحث باقی می گذاریم. پکیج جدید یک سقف مشکی براق با درپوش های آینه ای منطبق، گلگیرهای مشکی براق و رول میله سیاه براق اضافه می کند. در همین حال، سپر فولادی، صفحه لغزنده و قلاب های یدک کش سایه ای از مشکی مات پیدا می کنند. برگردان های مخصوص بسته بندی برای کاپوت و بدنه، تکمیل کننده این ویژگی هستند.

با اضافه شدن به قیمت پایه 91930 دلاری Bronco Raptor (شامل مقصد)، کم هزینه ترین مدل خاموشی تقریباً یک خرید شش رقمی با قیمت 95925 دلار است. این در زمانی اتفاق می‌افتد که فروش Bronco 25 درصد کاهش یافته است و Bronco Big Bend سطح پایه هنوز 40000 دلار خریداری می‌کند. اما حداقل در حال حاضر، بسته ظاهر سیاه تنها در Bronco Raptor ارائه می شود.

فورد این بسته را در حالی عرضه کرد که بخش‌هایی از ایالات متحده در 8 آوریل خورشید گرفتگی کامل را تجربه می‌کردند. این شرکت یک رویداد ویژه Bronco Off-Rodeo را در تگزاس به مناسبت این مناسبت برگزار کرد و به شرکت کنندگان یک مکان اولیه برای دیدن کسوف و یک پیش‌نمایش مخفیانه داد. درمان خاموشی رپتور

جیسون هاید، مدیر برند Bronco می گوید: «مشتریان Bronco Raptor را به دو دلیل انتخاب می کنند: قابلیت آفرود با عملکرد بالا و ظاهر متمایز آن. «ظاهر سیاه به آن‌ها جلوه‌ای می‌دهد که در هر مسیر و زیر هر آسمانی، حتی در یک خورشید گرفتگی کامل، خودنمایی می‌کند».



منبع