6 اتومبیل آینده را در تصاویر جاسوسی برای هفته 13 نوامبر 2023 ببینید


موتور 1 عکس های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشرفت‌هایی که در راه است بمانید، این لیست از تمام اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

این نسل بعدی آزمایشی آئودی Q7 دارای مسیر وسیع تری نسبت به مدل فعلی است. همچنین به نظر می رسد که یک دینامومتر بکسل می کند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این مدل در سال 2025 وارد بازار شود، به این معنی که این خودرو در میان آخرین خودروهای احتراقی از چهار حلقه خواهد بود.

فورد در حال آماده سازی یک عضو الکتریکی از خانواده پوما در اروپا است. در سال 2024 وارد می شود و کارخانه در کرایووا، رومانی، باید آن را بسازد. شایعات حاکی از آن است که این مدل می تواند از موتور الکتریکی 136 اسب بخاری استفاده کند که E-Transit Courier و E-Tourneo Courier نیز دارند.

در اینجا فرصتی برای گوش دادن به جانشین آینده لامبورگینی هوراکان وجود دارد. با توجه به موتور، به نظر نمی رسد که دیگر V10 تنفس طبیعی نداشته باشد. در عوض، شایعات حاکی از آن است که این خودرو دارای یک V8 توربو دوقلو با موتور الکتریکی است. این سبک ظاهر کلاسیک گوه‌شکل لامبو را دارد، اما این خودرو اکنون چراغ‌های جلو را روی لبه دماغه قرار می‌دهد. طرح کانال های روی بدنه نیز متفاوت است.

این تسلا سایبرتراک در کنفرانس بارون در شهر نیویورک به نمایش گذاشته شد. این یکی به‌ویژه خوب به نظر می‌رسید و شکاف‌های بزرگ پنل یا مشکلات مربوط به نصب را در سایر خودروهای پیش‌تولید مشاهده نمی‌کرد. این کلیپ به ویژه نگاه خوبی به پیکاپ الکتریکی آینده ارائه می دهد.

در اینجا نگاهی دیگر به Cybertruck داریم، اما این بار داخل آن را می بینیم. جای تعجب نیست که همه چیز در آنجا شبیه تسلا است. کابین دارای یک فرمان مستطیل شکل و یک صفحه نمایش بزرگ در وسط داشبورد برای انجام وظایف ابزار و سرگرمی است. همچنین می توانید نحوه عملکرد روکش برقی روی تخت بار را مشاهده کنید.

فولکس واگن گلف به تدریج قدرت موتور احتراقی را کنار می‌گذارد، اما ICE هنوز کاملاً از بین نرفته است. در اینجا انواع به روز شده R در حال آزمایش در نوربرگ رینگ است. تغییرات جزئی شامل چراغ‌های جلوی اصلاح‌شده، جلوپنجره کمی باریک‌تر و چراغ‌های عقب اصلاح‌شده است. بازبینی‌ها بسیار کم هستند، بنابراین به نظر نمی‌رسد فولکس‌واگن در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی‌های انقلابی برای این مدل باشد.



منبع